مدیر عامل هواوی از برخی مشخصات گوشی P20 پرده برداشت!

رسانه کلیک - محصول جدید شرکت چینی، گوشی P20 هواوی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نشد و مسئولان تصمیم گرفتند تا رونمایی آن را به شهر پاریس و تاریخ دیگری موکول کنند. اکنون برخی از مشخصات این گوشی جنجالی توسط مدیر عامل شرکت هواوی افشا شده است.

مدیر عامل هواوی از برخی مشخصات گوشی P20 پرده برداشت!

در مصاحبه جدیدی که آقای ریچارد یو مدیر عامل هواوی با رسانه خبری Digital Trends داشته، سوالاتی در مورد گوشی P20 هواوی پرسیده شد که در این مطلب، می خواهیم به این موضوع پرداخته و پاسخ سوالات وی را با هم مرور کنیم ( هواوی P20 هفتم فروردین ماه معرفی می شود ).

آقای Richard Yu در مورد گوشی P20 هواوی چنین عنوان کرد:

گوشی های P20 و P20 Pro که در شهر پاریس رونمایی خواهند شد، دارای تکنولوژی دوربین نوآورانه ای هستند. مطمئن باشید که تا به حال، چنین تجربه ای از کار با دوربین تلفن هوشمند نداشته اید. مصرف باتری نیز در این دو محصول به طرز چشمگیری بهبود پیدا کرده و از طرف دیگر، شاهد تغییرات و ویژگی های جدیدی در زمینه هوش مصنوعی و NPU یا همان واحد پردازش عصبی (Neural Processing Unit) هستیم.

توسعه هوش مصنوعی و NPU به نظر جذاب و شگفت انگیز می آید. چرا که تا به حال این ویژگی ها تنها محدود به هواوی Mate 10 Pro بود ( بررسی ویدیویی هواوی Mate 10 Pro ). تجربه آخر ما روی اسمارت فون V30S ThinQ ال جی، اهمیت وجود هوش مصنوعی برای خدمات مختلف از جمله سرویس های ابری را نشان داد.

آقای ریچارد یو همچنین در سخنان خود، نحوه نامگذاری دو محصول جدید، هواوی P20 و P20 Pro را تأیید کرد ( مدیر عامل هواوی: تا 2 سال دیگر از اپل جلو می زنیم/ آیفون X مقابل P20 شکست می خورد ).

وی به این اظهارات بسنده نکرد و در ادامه، خبر معرفی یک تلفن هوشمند سازگار با شبکه 5G را نیز به اطلاع خبرنگار Digital Trends رساند که تا پایان سال ۲۰۱۹، معرفی و عرضه می شود. یو در این خصوص گفت:

ما تا پایان سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹، محصول تبلیغاتی خود را که با نسل پنجم شبکه های ارتباطی تلفن همراه سازگار است، به دنیای تکنولوژی معرفی خواهیم کرد.

ارسال نظر