تیزرهای رسمی هواوی P20 با تمرکز بر روی توانایی های دوربین سه گانه منتشر شد

رسانه کلیک - تنها دو هفته تا رونمایی از پرچمداران جدید هواوی زمان باقی مانده است. این غول تکنولوژی چینی اخیرا تیزرهای رسمی هواوی P20 را منتشر کرده است که خبر از دوربین قدرتمند این محصولات می دهد.

تیزرهای رسمی هواوی P20 با تمرکز بر روی توانایی های دوربین سه گانه منتشر شد

هواوی در تاریخ 27 ماه مارس (هفتم فروردین) از محصولات سری P20 خود در پاریس رونمایی می کند. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با این محصولات منتشر شده است که بر اساس آن ها پی 20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ( دوربین سه گانه هواوی P20 در تصویری جدید به نمایش در آمد ).

به تازگی تیزرهای رسمی هواوی P20 منتشر شده که به ویژگی های دوربین سه گانه این محصول اشاره می کند. اولین ویدیو که در ادامه مشاهده می کنید بر روی عبارت «See Brighter» یا «روشن‌تر ببینید» تمرکز کرده است. در این ویدیو یک عکاس خواهان ثبت تصویر به صورت حرفه ای است و برای چنین امری از چندین فلاش استفاده می کند در حالی که فرد دیگر توسط هواوی P20 به راحتی تصویر موردنظر خود را با اولین تلاش می گیرد.

در ویدیو دوم شاهد حضور عبارت «See Closer» هستیم که می تواند نشان دهنده استفاده از سنسور تله فوتو در پرچمدار آینده هواوی باشد. در این ویدیو هواوی P20 قادر است بدون استفاده از تجهیزات اضافه تصاویر را از فاصله نزدیک ثبت کند. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید:

در پایان تیزرهای رسمی هواوی P20 عبارت «See Mooore with AI» به نمایش در می آید. حضور سه حرف O به معنای استفاده از دوربین اصلی سه گانه در یکی از محصولات سری P20 هواوی است.

هواوی در میت 10 از هوش مصنوعی استفاده کرده است بنابراین حضور این قابلیت در دوربین پرچمداران آینده این برند تعجب‌برانگیز نیست. هواوی در مراسم خود از سه دستگاه P20 ،P20 پرو و P20 لایت رونمایی خواهد کرد ( همه مشخصات گوشی های سری پی 20 هواوی قبل از معرفی رسمی لو رفت ).

حجم ویدیو: 2.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 | دانلود ویدیو
ارسال نظر