هواوی Nova 7 SE به فیلیپین رسید؛ پیش فروش با قیمت 400 دلار از 12 ژوئن

رسانه کلیک - کشور فیلیپین به تازگی زیرساخت‌های شبکه 5G را در کشور خود راه‌اندازی کرده است؛ همین موضوع باعث شده کشورهای تولید کننده مانند هواوی گوشی‌های هوشمند 5G خود را روانه بازار این کشور کنند. هواوی Nova 7 SE اولین گوشی این شرکت چینی است که به فیلیپین می‌رسد.

هواوی Nova 7 SE به فیلیپین رسید؛ پیش فروش با قیمت 400 دلار از 12 ژوئن

این گوشی آخرین نسخه Nova 7 است که از تاریخ 12 ژوئن پیش فروش شده و از تاریخ 22 ژوئن نیز به صورت رسمی وارد بازار فیلیپین می‌شود.

این گوشی با قیمت 400 دلار فروخته خواهد شد؛ یکی از ارزان‌ترین قیمت‌ها برای گوشی‌های هوشمند 5G در جهان! پیش از این گوشی هواوی P40 و P40 Pro نیز با قیمت‌های بسیار پایین روانه بازار شده‌اند.

شرکت حمل‌ونقل داخلی گلوب (Globe) مسئول اصلی پروژه راه‌اندازی شبکه 5G در فیلیپین است که تا کنون مناطقی از پایتخت این کشور را به فناوری تجهیز کرده است. اپراتورهای این کشور نیز در حال ایجاد زیرساخت‌های 5G هستند

Huawei Nova 7 SE گوشی هواوی Nova 7 SE مقرون به صرفه‌ترین گوشی از این خانواده است که به‌]اطر بهره‌مندی از چیپست Kirin 820 قابلیت استفاده از فناوری 5G را نیز دارد. این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD بوده و از دوربین‌های 64 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی اولتراواید به همراه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 40 واتی بهره می‌برد.

Huawei Nova 7 SE

ارسال نظر