نسخه جهانی نوکیا X6 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد/ رضایت 91 درصدی کاربران

رسانه کلیک - در گذشته نه چندان دور از گوشی نوکیا X6 به صورت رسمی رونمایی شد. به تازگی نسخه جهانی نوکیا X6 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است.

نسخه جهانی نوکیا X6 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد/ رضایت 91 درصدی کاربران

یک گوشی نوکیا با شماره مدل TA-1103 به تازگی تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این دستگاه نوکیا X6 نام دارد. با توجه به متفاوت بودن شماره مدل این گوشی هوشمند با نسخه چینی آن، نسخه جهانی نوکیا X6 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است.

چند روز پیش شاهد رونمایی رسمی گوشی هوشمند نوکیا X6 بودیم ( گوشی نوکیا ایکس 6 رونمایی شد؛ دوربین دوگانه، نسبت تصویر 19:9 و نمایشگر برش خورده ). این محصول از قیمت مناسبی بهره می برد و در نمایشگر آن از بریدگی صفحه نمایش استفاده شده است. با توجه به طراحی، مشخصات فنی و قیمت انتظار می رود این اسمارت فون فروش مناسبی را در بازار تجربه کند.

مدیر محصول شرکت HMD Global نظر سنجی را در توییتر ترتیب داده است. در این نظرسنجی از کاربران در رابطه با عرضه جهانی نوکیا X6 سوال شده است. در این نظر سنجی بیش از 6000 نفر شرکت کرده اند که 91 درصد آن ها خواهان عرضه نسخه جهانی نوکیا X6 هستند.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با زمان عرضه نسخه جهانی نوکیا X6 اظهار نظر دقیقی کرد. به احتمال زیاد نسخه جهانی این گوشی هوشمند همانند نسخه چینی آن به سیستم عامل اندروید One مجهز شود.

نوکیا X6 به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. قدرت این اسمارت فون را پردازنده اسنپدراگون 636 تامین می کند و در بالاترین نسخه از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

نوکیا این محصول خود را به دوربین اصلی دوگانه مجهز کرده که دارای سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی است. در جلوی این محصول یک سنسور 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سنسور اثر انگشت، قابلیت فیس آنلاک، باتری 3060 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد.

ارسال نظر