افشای اطلاعات جدید از صفحه نمایش آیفون 14

نمایشگر جدید آیفون ۱۴ پرو اپل بر اساس شایعات اخیر ممکن است شامل بخش‌هایی باشد که به رنگ سیاه درآمده‌اند.

گفته می‌شود که آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس، «شیاری» را که سال‌ها بر روی گوشی‌های اپل تعریف شده بود، از دست خواهند داد. قسمت کوچکی که در بالای نمایشگر جلو آمده و بیرون زده است و برای نگه‌داشتن اجزایی مانند حسگر تشخیص چهره لازم است.

شایعه شده است که گوشی‌های پریمیوم جدید آن را به دو بریدگی دیگر منتقل می‌کنند که در واقع در خود نمایشگر قرار دارند. بر اساس یک شایعه، این دو به شکل یک حفره و شبیه به کپسول‌اند.

این مسئله به طرح سوال‌هایی در مورد اینکه آیا صفحه نمایش اطراف آن دو بریدگی را در برمی‌گیرد یا خیر و اینکه آیا ممکن است این یک قسمت مزاحم آزاردهنده در خود صفحه نمایشگر محسوب شود یا خیر، منجر شده بود.

با این حال، یک شایعه جدید نشان می‌دهد که این دو بریدگی در واقع در قالب یک شیار بزرگتر ظاهر می‌شوند و بخش‌هایی از صفحه نمایشی که بین این دو قرار دارند سیاه می‌شوند و این‌طور به نظر می‌رسد که به هم متصل شده‌اند.

اولین بار مکرومرز (Macrumors) این شایعه جدید را گزارش کرد و خبرنگار و افشاگر معتبر اپل، مارک گورمن تایید کرد. از آنجایی که گزارش‌های قبلی بر اساس سخت‌افزارهای لو رفته از زنجیره تامین اپل شکل گرفته بودند، شایعات اولیه ممکن است بر اساس دستگاه‌هایی ایجاد شده باشد که خاموش شده‌ بودند.

با چنین طراحی، اپل احتمالا از جدایی میان این دو برش پرهیز می‌کند. اما همچنان ممکن است از صفحه نمایش برای اهداف خاصی استفاده کند، مانند روشن شدن صفحه هنگام استفاده از میکروفون یا دوربین که در حال حاضر در «گوش‌های» میان این شیار نشان داده می‌شود.

اپل زمانی که مراسم «فار اوت» (Far Out) خود را در ۶ سپتامبر میزبانی کند، قطعا به این سوال‌ها پاسخ خواهد داد. انتظار می‌رود که در این رویداد، چهار گوشی جدید - یک نسخه کوچک و یک نسخه بزرگ از آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو - و همچنین به‌روزرسانی‌های خط اپل واچ معرفی شود.

ارسال نظر