آیفون ۲۰۱۸ بر اساس تصاویر جدید در سه رنگ شاد عرضه می شود!

رسانه کلیک - به نظر می رسد اپل قصد دارد آیفون ۲۰۱۸ را در سه رنگ جدید معرفی و به بازار عرضه کند. این مدل به نمایشگر LCD مجهز می شود.

آیفون ۲۰۱۸ بر اساس تصاویر جدید در سه رنگ شاد عرضه می شود!

انتظار می رود اپل در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کند. یکی از این مدل ها جایگزین آیفون X خواهد شد، مدل دیگر نسخه بزرگتر این دستگاه خواهد بود و در نهایت یک نمونه مجهز به نمایشگر LCD است. گفته می شود نمونه مجهز به نمایشگر LCD همانند دو مدل دیگر از طراحی تمام صفحه بهره می برد.

تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با مشخصات فنی و طراحی این سه آیفون جدید منتشر شده است با این حال اطلاعاتی در رابطه با رنگ این محصولات در اختیار رسانه قرار نگرفته بود. امروز اطلاعاتی در رابطه با رنگ آیفون ۲۰۱۸ در فضای مجازی منتشر شده است.

اوایل ماه جاری میلادی یک تحلیلگر اعلام کرد که اپل برای ایجاد تمایز میان مدل های مختلف آیفون های 2018، نسخه ارزان تر را همانند آیفون 5C با رنگ های جدید روانه بازار می کند.

Zhang در رابطه با آیفون های جدید اپل اعلام کرده است:

اپل امسال از سه آیفون جدید رونمایی می کند. ما انتظار داریم این شرکت برای ایجاد تمایز میان مدل مجهز به نمایشگر LCD و مدل های OLED، نسخه ارزان تر را با رنگ های متفاوتی روانه بازار کند.

بر اساس اعلام Zhang آیفون ۲۰۱۸ در سه رنگ آبی ، زرد و صورتی در دسترس خریداران قرار می گیرد. تا به امروز اپل گوشی های هوشمند خود را در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طلایی، رزگلد و قرمز روانه بازار کرده است.

[lightgallery images="170693,170695,170694"]

اپل در گذشته برخی از محصولات خود را با رنگ های جدید و جذاب در اختیار مشتریان قرار داده بود که برای مثال می توان به آیپاد نانو اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که اپل مدل های مجهز به پنل OLED را با رنگ های کلاسیک و نسخه LCD را با رنگ های جدید روانه بازار کند.

ارسال نظر