اپل آیفون های 2019 را بدون سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تولید می کند

رسانه کلیک - گزارشی جدید به عدم استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در آیفون های 2019 اپل اشاره دارد. این محصولات به فیس آیدی مجهز می شوند.

اپل آیفون های 2019 را بدون سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تولید می کند

اپل سال گذشته از گوشی آیفون X رونمایی کرد. بسیاری از کاربران منتظر استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در این گوشی هوشمند بودند. در حالی که اپل دکمه هوم را از این محصول حذف کرد، به جای اسکنر اثر انگشت از سیستم فیس آیدی بهره برد.

در شرایطی که برخی از علاقه مندان به محصولات اپل منتظر استفاده از فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در آیفون های آینده این شرکت هستند، یکی از تحلیلگران این موضوع را رد کرده است.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Ming-Chi Kuo منتشر شده، آیفون های 2019 اپل فاقد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. Kuo ادعا می کند این گوشی های هوشمند همچنان به سیستم Face ID مجهز می شود.

برخلاف اپل، شرکت های سازنده گوشی های اندرویدی به دنبال استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در دستگاه های تولیدی خود هستند. تا به امروز برخی از شرکت ها از این فناوری در اسمارت فون های خود استفاده کرده اند.

شرکت ویوو در گذشته نه چندان دور از گوشی Vivo NEX مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی کرد. این دستگاه حاشیه های بسیاری کمی در اطراف نمایشگر خود دارد و از دوربین پاپ آپ بهره می برد.

اپل در ادامه سال جاری میلادی از آیفون های 2018 به همراه آیپد پرو جدید رونمایی می کند. انتظار می رود تمامی این محصولات به سیستم فیس آیدی مجهز شوند. به تازگی رندرهای آیپد پرو 12.9 اینچی 2018 به اینترنت راه پیدا کرده است ( رندرهای آیپد پرو 12.9 اینچی 2018 به حذف جک 3.5 میلی متری صدا اشاره دارد ).

بر اساس گزارش ها، آیفون های 2018 اپل از طراحی یکسان با آیفون ایکس بهره می برند. یکی از این گوشی های هوشمند به نمایشگر LCD مجهز می شود و با قیمت پایین تری به فروش می رسد.

ارسال نظر