والپیپرهای آیفون ۸ را دانلود کنید

رسانه کلیک – والپیپرهای آیفون ۸ به عنوان جدیدترین گوشی آیفون از شرکت اپل و نسل جدید موبایل‌های آیفون، در قالب ۱۰ تصویر با کیفیت و زیبا منتشر شده است. در ادامه برای دانلود والپیپرهای با کیفیت آیفون ۸ با کلیک همراه باشید.

والپیپرهای آیفون ۸ را دانلود کنید

بر اساس اطلاعات منتشر شده تا به امروز، شرکت آمریکایی اپل، غول سوم صنعت موبایل و یکی از بزرگترین فعالان حوزه تکنولوژی قرار است دوازدهم سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور ماه در مقر جدید اپل در سالن استیو جابزر از نسل جدید موبایل هوشمند آیفون با نام آیفون ۸ با مشخصات سخت افزاری قابل توجه و البته قیمتی بسیار بالاتر نسبت به تمامی اعضای قبلی خانواده آیفون در کنار نسل جدید اپل تی وی و اپل واچ به همراه جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS رونمایی کند.

در حال حاضر مشخصات فنی خاصی در رابطه با آیفون ۸ منتشر نشده است، اما طبق شایعات این موبایل دارای دوربین دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی و لنز دوم با حالت عکاسی تله فوتو، صفحه نمایش اولد با میزان نسبت حاشیه به صفحه نمایش پایین، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، رنگ جدید و قابلیت تشخیص چهره در سیستم امنیتی است.

شایان ذکر است؛ مجموعه والپیپرهای آیفون ۸ دارای ۱۰ تصویر با کیفیت بالا است که به صورت فایل زیپ توسط تیم کلیک برای دانلود آماده شده است.

دانلود والپیپرهای آیفون ۸

ارسال نظر