این قاب آیفون، گوشی شما را به آتاری دستی تبدیل می کند!

رسانه کلیک -  قاب جدید آیفون که به تازگی از سوی شرکت Wanle Cases معرفی شده، قادر است گوشی را به یک آتاری دستی با 10 بازی از پیش نصب شده تبدیل کند.

این قاب آیفون، گوشی شما را به آتاری دستی تبدیل می کند!

افرادی که علاقمند به بازی های ساده هستند، مطمئنا از قاب جدید آیفون که به تازگی وارد بازار شده، استقبال خواهند کرد. این کیس با دستگاه های آیفون زیر سازگار است:

  • آیفون 6 و 6 اس
  • آیفون 6 پلاس و 6 اس پلاس
  • آیفون 7 و 7 پلاس
  • آیفون 8 و 8 پلاس
  • آیفون X

قاب جدید آیفون به صورت پیش فرض دارای 10 بازی جذاب و هیجان انگیز آتاری دستی بوده و حس نوستالژی عجیبی را به کاربر منتقل می کند. این قاب به صورت پیش فرض از بازی های سبک retro مانند Tetris ،Tank ، Snake و Formula One Racing پشتیبانی می کند. البته به نظر می رسد قابلیت نصب بازی های جدید نیز در این دستگاه وجود دارد.

قاب جدید آیفون مانند موارد مشابه تنها قسمت پشتی دستگاه را در بر می گیرد و برای بازی، باید گوشی خود را به سمت پشت بدنه بچرخانید. هر زمان که حس کردید نیاز به بازی دارید، تنها کافی است یک باتری کوچک را در قسمت پایین قاب وارد کرده و آن را روشن کنید.

مسئولان شرکت Wanle اعلام کرده اند که بدنه پلاستیکی قاب آیفون جدید در برابر سقوط و ضربه، از گوشی محافظت می کند. اما استفاده از چنین وسیله ای می تواند نگرانی کاربر را دو چندان کند، چرا که امکان ضربه و افتادن خط و خش روی دو نمایشگر به صورت همزمان به وجود می آید.

از دیگر موارد جالب در مورد طراحی قاب آیفون جدید علاوه بر قابلیت استفاده از آن به نحوی دیگر، می توان به امکان دسترسی به تمام پورت ها و دکمه ها اشاره کرد. طبق نظرات کاربران در وبسایت Wanle می توان به این موضوع پی برد که کیس آیفون تولید شده توسط این شرکت، از کیفیت خوب و قابل قبولی بهره مند است.

قاب جدید آیفون در حال حاضر در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 24.95 دلار برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

ارسال نظر