زمان عرضه آیفون SE 2 مشخص شد/ سورپرایز جدید اپل چه در چنته دارد؟

رسانه کلیک – اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های خارجی از زمان عرضه نسخه ارتقا یافته آیفون SE موسوم به آیفون SE 2 به بازار خبر می‌دهند.

زمان عرضه آیفون SE 2 مشخص شد/ سورپرایز جدید اپل چه در چنته دارد؟

اپل گوشی نسبتا مقرون‌به‌صرفه آیفون SE را در سال ۲۰۱۳ عرضه کرد که مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچی است و برای طرفداران گوشی‌های آیفون که نمی‌خواهند پول زیادی بپردازند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

حال، اطلاعات تازه منتشر شده، خبر از عرضه آیفون ۲ SE در ماه میلادی جاری می‌دهند. البته طبق اطلاعات منتشر شده جدیدتر، ممکن است طراحی و مراحل ساخت این گوشی آغاز شده باشد، اما احتمالا در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۸روانه بازار شود.

در حال حاضر یک شرکت تایوانی به نام Wistron در حال تولید گوشی آیفون SE در کشور هند است. این کمپانی قصد دارد با احداث کارخانه جدیدی در یکی از شهرهای این کشور، تولید محصولات خود را در پنج سال آینده به سه برابر افزایش دهد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد این شرکت تولید و عرضه گوشی آیفون SE 2 را در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

گوشی آیفون SE 2 همانند مدل قبلی خود قیمت مناسبی خواهد داشت و ابتدا در کشور هند و سپس در سایر کشورها عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۴ یا ۴٫۲ اینچی بوده و از پردازنده A10 Apple و رم ۲ گیگابایتی برخوردار باشد. سیستم عامل iOS 11، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی (دوربین آیفون ۷) و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی از دیگر مزایای این گوشی هستند. احتمالا این گوشی در دو مدل با حافظه‌داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و حسگر اثر انگشت Touch ID که برای نخستین بار در آیفون ۶ اس به کار گرفته شد، در این گوشی به چشم می‌خورد.

گوشی آیفون SE مجهز به باتری ۱۶۲۴ میلی‌آمپری است؛ اما ظرفیت باتری در آیفون SE ارتقا یافته و به ۱۷۰۰ میلی‌آمپر رسیده است. قیمت این گوشی احتمالا حدود ۴۷۰ دلار خواهد بود.

گفتنی است؛ گوشی آیفون SE در‌ حال‌ حاضر با حافظه‌داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی در حال عرضه است.

ارسال نظر