نسل دوم آیفون SE بدون جک 3.5 میلی متری هدفون ماه بعد معرفی می شود

رسانه کلیک - تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با آیفون اس‌ ای 2 منتشر شده است. جدیدترین اطلاعات به رونمایی از این گوشی هوشمند در ماه مه اشاره دارد.

نسل دوم آیفون SE بدون جک 3.5 میلی متری هدفون ماه بعد معرفی می شود

شایعات حاکی از معرفی آیفون اس‌ ای 2 در ماه آینده میلادی است. اپل از نسل اول آیفون SE در اوایل سال 2016 رونمایی کرده بود. یک سال بعد از معرفی این دستگاه اپل تصمیم گرفت آن را با حافظه های داخلی متنوع تری در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر گزارش ها به توسعه آیفون اس ای 2 اشاره می کنند. به تازگی برخی سازندگان لوازم جانبی گوشی هوشمند اعلام کرده اند که اپل در ماه آینده از آیفون SE 2 رونمایی می کند ( آیفون SE 2 را در طرح مفهومی جدید مشاهده کنید؛ دوربین بهبود یافته به همراه قاب شیشه ای ).

برخلاف شایعات گذشته در گزارش جدید به عدم استفاده از سبک طراحی آیفون ایکس در نسل دوم آیفون اس ای اشاره شده است. گفته می شود این دستگاه از تاچ آیدی بهره می برد که این موضوع به معنای آن است که دوباره با دستگاهی مجهز به نمایشگر 4.0 اینچی روبه‌رو خواهیم شد.

انتظار می رود همانند سایر آیفون های تولیدی اپل، آیفون اس‌ ای 2 نیز فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون باشد. حذف این پورت به اپل اجازه می دهد تا ضخامت گوشی هوشمند خود را کاهش دهد.

بر اساس گزارش ها اپل در ساخت آیفون SE 2 شیشه را جایگزین فلز خواهد کرد تا این محصول همانند آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X قادر به پشتیبانی از شارژ بی سیم باشد ( نسل دوم آیفون SE در ماه مه معرفی می شود ).

اپل برای کاهش قیمت این دستگاه از قطعات قدیمی تر خود استفاده می کند. در همین راستا انتظار می رود که قدرت نسل دوم آیفون SE را پردازنده A10 Fusion تامین کند. اپل از این پردازنده در آیفون 7 و 7 پلاس استفاده کرده است.

اپل تا به امروز در رابطه با زمان معرفی آیفون اس‌ ای 2 اطلاعاتی را منتشر نکرده است. اپل در ماه ژوئن همایش سالانه توسعه دهندگان (WWDC) خود را برگزار می کند. بنابراین در صورتی که از این دستگاه در ماه مه رونمایی نشود احتمال معرفی آن در WWDC وجود دارد ( تاریخ کنفرانس WWDC 2018 اپل مشخص شد؛ رونمایی از اکوسیستم جدید ).

ارسال نظر