تصاویر شماتیک گوشی آیفون SE 2 به نمایشگر بدون حاشیه و برش خورده اشاره دارد

رسانه کلیک - کنفرانس بعدی اپل هفتم فروردین ماه برگزار می شود. برخی شایعات حکایت از معرفی آیپد و مک بوک ارزان قیمت در این رویداد دارد. حال،‌ تصاویری از گوشی آیفون SE 2 در فضای مجازی دست به دست می چرخد که از نمایشگر بی حاشیه و بریدگی بالای آن (همانند آنچه در آیفون 10 برای اولین بار دیدیم) خبر می دهد.

تصاویر شماتیک گوشی آیفون SE 2 به نمایشگر بدون حاشیه و برش خورده اشاره دارد

اپل صبح امروز دعوتنامه کنفرانس 7 فروردین خود را ارسال کرد و بسیاری از تحلیلگران، پیش بینی معرفی آیپد 9.7 اینچ و مک بوک ایر 13 اینچی ارزان قیمت را کرده اند. اما این دو مورد، تنها محصولات اپل نیست و نباید آیفون را فراموش کنیم.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی گوشی آیفون SE 2 در رسانه ها مطرح شد که حکایت از نمایشگر بدون حاشیه و برش خورده آن داشت. حالا با تصاویر شماتیک این اسمارت فون اپل، به نظر می رسد که شایعات به زودی رنگ واقعیت می گیرند.

اهالی کوپرتینو با معرفی آیفون ایکس، تمامی تولید کنندگان تلفن هوشمند را پشت سر گذاشتند. دوربین True Depth این گوشی ویژگی های منحصر به فردی داشت که روی هیچ یک از دیوایس های دیگر نمونه آن را ندیده بودیم. قابلیت های جذابی که همراه آن به آخرین پرچمدار اپل اضافه شد (آنلاک شدن گوشی با تشخیص چهره، انیموجی ها و غیره) همگی باعث شد تا نگاه ها مجددا به سمت اپل برگشته و عقیده برخی افراد مبنی بر از بین رفتن خلاقیت در محصولات این شرکت متزلزل شود. البته از این موضوع نباید بگذریم که اضافه شدن این ویژگی ها، قیمت آن را بسیار بالا برد و همین موضوع سبب شد تا استقبال کمی از این محصول صورت گیرد.

حالا اپل تصمیم گرفته تا یکی از قابلیت هایی که باعث منحصر به فرد شدن آیفون 10 شد را به گوشی آیفون SE 2 نیز بیاورد. چنین اقدامی می تواند موجب قربانی شدن محصولاتی مانند آیفون 7 و 7 پلاس یا محصولات جدید اهالی کوپرتینو مانند آیفون 8 و 8 پلاس شود. تصاویر شماتیک آیفون اس ای 2 را می توانید در زیر مشاهده کنید.


  • گوشی آیفون SE 2

برای آنکه موضوع جذاب تر شود، باید بگوییم که منبع منتشر کننده این تصاویر شبکه اجتماعی چینی Weibo نیست. بلکه توسط BGR انتشار یافته که منبعی مطمئن به حساب می آید. همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، آیفونی که در سمت چپ قرار گرفته همان محصول اصلی (آیفون اس ای) و گوشی قرار گرفته در کنار آن، آیفون SE 2 است. اگر با کمی دقت به قسمت بالایی آن نگاه کنید، نمایشگر برش خورده (Notch) را می بینید.

تمامی این حرف و حدیث ها در حال حاضر در حد یک شایعه باقی مانده است. اگر نمایشگر گوشی آیفون SE 2 به صورت تمام صفحه تولید شود، بعید به نظر می رسد که اپل سیستم تشخیص چهره یا همان فیس آیدی را نیز به این محصول اضافه کند.

نظرتان در مورد این تصویر شماتیک چیست؟ اگر نسل دوم آیفون SE به این شکل طراحی و تولید شود، آیا مایل به خرید آن هستید؟

ارسال نظر