آیفون نسل بعد به شارژر 18 واتی با تکنولوژی USB-C مجهز می شود

رسانه کلیک - بر اساس اطلاعات جدیدی که از منابع خبری نقل شده، اپل در تدارک تولید شارژر 18 واتی با تکنولوژی USB Type C برای آیفون نسل بعد است.

آیفون نسل بعد به شارژر 18 واتی با تکنولوژی USB-C مجهز می شود

متن کامل این گزارش به صورت زیر است:

شارژرهای استاندارد آیفون نسل بعد بروز خواهد شد و به فناوری USB-C مجهز می شود. به این ترتیب خط تولید آیفون به صورت کامل به روز شده و از این استاندارد جدید پیروی می کند. آداپتور جدید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و حداکثر توان خروجی آن نیز به 18 وات می رسد. ظاهر شارژر آیفون نسل بعد نیز به طبع افزایش توان، تغییر پیدا خواهد کرد و از شکل مربعی به حالت بیضوی تغییر شکل می دهد.

کابل شارژ‌ داخل جعبه آیفون نسل بعد نیز از حالت فعلی خود (USB-A به لایتنینگ) به شکل جدید (USB-C به لایتنینگ) تبدیل می شود تا با آداپتور بروز شده سازگاری داشته باشد. به معنای دیگر، ‌خریداران آیفون نسل بعد می توانند از قابلیت شارژ سریع استفاده کنند و دیگر نیازی به خرید تجهیزات جداگانه (آداپتور و کابل شارژ) نیست. چنین موضوعی را می توان یک تغییر بزرگ از زمان عرضه آیفون به حساب آورد.

آیفون نسل بعد

کابل شارژ‌جدید از درگاه لایتنینگ C91 استفاده می کند و این در حالی است که کابل های فعلی، ‌از درگاه لایتنینگ C52 بهره می برند. در حالی که اپل نمونه کابل های تولید شده را برای تولید کنندگان ارسال کرده است، اما پیش بینی نمی شود که محصولات تولیدی توسط برندهای دیگر تا سال 2019 وارد بازار شوند.

آیفون نسل بعد

آداپتور 18 واتی آیفون نسل بعد به گوشی اجازه می دهد تا در مدت زمان 30 دقیقه، شارژ‌ خود را به 50 درصد برساند و این در حالی است که با استفاده از شارژرهای 5 واتی فعلی، حدود 1 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد تا شارژ دستگاه به میزان اشاره شده برسد.

آیفون نسل بعد

این تغییرات مطمئنا به مذاق بسیاری از کاربران آیفون خوش می آید و می تواند ضمانت فروش بالای آیفون نسل بعد یا لوازم جانبی آن که به صورت جداگانه نیز به فروش می رسند، به حساب آید.

ارسال نظر