آیفون ایکس 2018 با قیمتی بالاتر از 1000 دلار به فروش می رود!

رسانه کلیک - اپل در سال 2017 از آیفون X با قیمت پایه 999 دلار رونمایی کرد. حال، گزارش های اخیر به قیمت بالاتر آیفون ایکس 2018 نسبت به نسخه قبلی اشاره دارد.

آیفون ایکس 2018 با قیمتی بالاتر از 1000 دلار به فروش می رود!

در سال گذشته میلادی اپل گران قیمت ترین آیفون تولیدی خود را معرفی کرد. آیفون X در دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد که به ترتیب قیمتی برابر با 999 و 1149 دلار دارند ( تصویر آیفون X طلایی رنگ توسط FCC فاش شد ). در گذشته برخی گزارش ها به این موضوع اشاره داشتند که اپل برای افزایش فروش محصولات خود، آیفون ایکس 2018 را با قیمت پایین تری در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در حالی که گزارش های منتشر شده دلیل اصلی فروش نامناسب آیفون X را مربوط به قیمت بالای آن می دانند، دو تحلیگر UBS نظر دیگری در رابطه آیفون های 2018 دارند. استیون میلونویچ و بنجامین ویلسون اعتقاد دارند که آیفون ایکس 2018 با قیمت بالاتری نسبت به نسخه کنونی به بازار عرضه می شود ( آیفون با دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی سال آینده معرفی می شود ).

بر اساس اطلاعاتی که این شرکت در دسترس دارد و همچنین طبق گفته های کارمندان سابق اپل، این کمپانی کوپرتینویی قصد دارد آیفون ایکس 2018 را با قیمت بالاتری به فروش برساند. استیون میلونویچ و بنجامین ویلسون در یادداشتی اعلام کرده اند:

زمانی که اپل یک محصول تولیدی خود را قیمت گذاری می کند، در اغلب شرایط قیمت پایه آن را تغییر نمی دهد. این اطلاعات توسط کارمندان سابق اپل در اختیار ما قرار گرفته است.

یادداشت بالا به معنای آن است که آیفون ایکس 2018 کاهش قیمت را تجربه نخواهد کرد. علاوه بر این موضوع به نظر می رسد اپل برای دستیابی به اهداف مالی خود و جبران ضررهای فروش آیفون X، نسخه بعدی آن را با قیمت بالاتری نیز عرضه کند.

چنانچه گفته این تحلیلگر صحت داشته باشد، آیفون ایکس 2018 با قیمت پایه 1100 دلار روانه بازار می شود که برای یک گوشی هوشمند قیمت بسیار بالایی محسوب می شود. لازم به ذکر است؛ اطلاعات منتشر شده دقیق نیستند بنابراین نمی توان به آن ها اعتماد کرد.

ارسال نظر