گوشی های پرفروش ماه مارس مشخص شدند

رسانه کلیک - موسسه تحقیقاتی Counterpoint فهرستی از گوشی های پرفروش ماه مارس منتشر کرد که آیفون X، آیفون 8 پلاس و رد می 5A در جایگاه اول تا سوم این لیست قرار دارند.

گوشی های پرفروش ماه مارس مشخص شدند

بر اساس لیست جدیدی که توسط موسسه تحقیقاتی نام آشنای Counterpoint اعلام شده، گوشی های پرفروش ماه مارس مشخص گردیده که آیفون ایکس اپل همچنان جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و پرچمدار دوم سال گذشته کوپرتینویی ها، یعنی آیفون 8 پلاس در مقام دوم قرار گرفته است ( از نزدیک با آیفون 10؛ منحصر بفردترین آیفون دنیا ).

برای اولین بار در تاریخ، یک محصول شیائومی به نام REDMI 5A به رتبه سوم دست پیدا کرده است. البته بد نیست بدانید که گوشی اوپو A83 نیز در رقابتی تنگاتنگ، بسیار نزدیک به این محصول قرار گرفته است.

در جایگاه های پنجم و ششم، کهکشانی های جدید سامسونگ ، یعنی گلکسی S9 و اس 9 پلاس جای دارند که هر دو، 1.6 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده اند. اما یکی از نکات عجیب قرار گرفته در این لیست، حضور آیفون 7 است که درصد کسب شده توسط آن با پرچمداران جدید سامسونگ برابری می کند.

این لیست با گوشی های آیفون 8، گلکسی J7 پرو و آیفون 6 کامل می شود که به ترتیب 1.4، 1.4 و 1.2 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده اند.

گوشی های پرفروش ماه مارس

Counterpoint به این موضوع اشاره کرد که با وجود قرار گرفتن آیفون 10 در جایگاه نخست، اما رتبه کسب شده توسط کهکشانی های جدید سامونگ سبب ریخته شدن آبروی کره ای ها شده و انتظارات را آنچنان که باید و شاید برآورده نکرده اند. تجربه سالیان گذشته ثابت کرده که سامسونگ می تواند آمار فروش خود را تا حد چشمگیری بالا ببرد. در شاخه گوشی های میان رده نیز برندهای شیائومی، اوپو، هواوی و ویوو، بازار را به تسخیر خویش درآورده اند.

ارسال نظر