فروش آیفون 10 و آیفون SE متوقف شد

رسانه کلیک - اپل چند روز پیش از آیفون های 2018 رونمایی کرد. این شرکت به تازگی فروش آیفون 10 به همراه آیفون SE و آیفون 6S را متوقف کرده است.

فروش آیفون 10 و آیفون SE متوقف شد

در تاریخ 12 سپتامبر با آیفون های 2018 اپل به صورت رسمی ملاقات کردیم. اپل در مراسم خود گوشی های آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را در معرض دید عموم قرار داد ( آیفون XS مکس معرفی شد؛ بزرگترین موبایل اپل تا به امروز ).

این کمپانی به تازگی فروش آیفون 10 را به همراه آیفون SE و آیفون 6 متوقف کرده است. در حال حاضر این محصولات در فروشگاه آنلاین اپل حضور ندارند؛ با این حال اپراتورهای مخابراتی AT&T و ورایزون هنوز این گوشی های هوشمند را به فروش می رسانند.

در گذشته گزارش ها به احتمال توقف تولید این گوشی های هوشمند در آینده نه چندان دور اشاره کرده بودند ( تولید آیفون X و SE متوقف می شود ). هم اکنون کاربران در ایالات متحده آمریکا می توانند گوشی آیفون XS را با قیمت پایه مشابه با آیفون X پیش خرید کنند.

در گذشته شایعات به معرفی گوشی آیفون SE 2 اشاره کرده بودند؛ با این حال گزارش های جدید چنین موضوعی را رد می کند. به نظر می رسد اپل به عنوان جایگزین گوشی های ارزان قیمت خود، آیفون XR را روانه بازار کند.

گوشی های آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR در نسخه های پایه خود به ترتیب با قیمت های 999، 1049 و 749 دلار به فروش می رسند ( قیمت آیفون XS و XS مکس در ایران چقدر خواهد بود؟ ). انتظار می رود آیفون XR به فروش بالایی در بازار دسترسی پیدا کند ( قیمت گوشی های آیفون 2018 مشخص شد ).

آیفون های 2018 اپل دارای طراحی مشابهی با آیفون X هستند؛ با این تفاوت که آیفون XR از دوربین اصلی تکی بهره می برد. قدرت تمام آیفون های جدید اپل را چیپست A12 تامین می کند.

ارسال نظر