گوشی آیفون X پلاس در گیک بنچ حاضر شد؛ اولین دستگاه اپل با 4 گیگابایت رم

رسانه کلیک - اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کند. به تازگی گوشی آیفون X پلاس در گیک بنچ حضور پیدا کرده است.

گوشی آیفون X پلاس در گیک بنچ حاضر شد؛ اولین دستگاه اپل با 4 گیگابایت رم

نزدیک به دو ماه دیگر از آیفون های جدید اپل به صورت رسمی رونمایی می شود. با این حال به تازگی یکی از آن ها در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است. بر اساس نتایج منتشر شده در فضای مجازی گوشی آیفون X پلاس قدرت بسیار بالایی دارد ( نسل جدید آیفون X با قیمت 800 دلار به فروش می رسد ).

در حال حاضر پردازنده های تولیدی توسط اپل از نمونه های دیگر قدرت بیشتری دارد. پردازنده این شرکت قدرت بیشتری را در مقایسه با چیپست های اسنپدراگون و اگزینوس در اختیار کاربران قرار می دهد.

اپل با معرفی iOS 12 قصد دارد کارایی آیفون های خود را افزایش دهد. در همین راستا انتظار می رود با عرضه نسخه رسمی iOS 12 محصولات این شرکت در بازار بی رقیب شوند. اپل در گذشته نسخه های بتا iOS 12 را عرضه کرده است.

به تازگی گوشی آیفون X پلاس در گیک بنچ حاضر شده است و امتیازهای آن در بخش تک هسته ای و چند هسته ای در اختیار رسانه قرار گرفته است. پردازنده مورد استفاده در این گوشی هوشمند قدرت بالایی دارد. این دستگاه در مقایسه با آیفون X امتیازهای بالاتری را کسب کرده است.

در بخش تک هسته ای گوشی آیفون ایکس پلاس موفق به کسب امتیاز 4673 شده است و در بخش چند هسته ای امتیاز آن برابر با 10912 است. دستگاه موجود در این بنچمارک از سیستم عامل iOS 12 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. پردازنده مورد استفاده در این گوشی هوشمند دارای 6 هسته است.

لازم به ذکر است؛ امسال با سه آیفون جدید ملاقات می کنیم. دو مدل به نمایشگر OLED مجهز می شوند و مدل سوم دارای صفحه نمایش LCD است. انتظار می رود نسخه های مجهز به پنل OLED دارای ابعادی برابر با 5.8 و 6.5 اینچی باشند و نسخه سوم به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز شود ( رندر آیفون 6.1 اینچی به برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی اشاره دارد ).

ارسال نظر