حضور تصویر شماتیک آیفون X پلاس در نسخه بتا iOS 12

رسانه کلیک - تصویر شماتیک آیفون X پلاس به تازگی در نسخه بتا سیستم عامل iOS 12 حضور پیدا کرد. این تصویر اطلاعات زیادی را از این دستگاه مشخص نمی کند.

حضور تصویر شماتیک آیفون X پلاس در نسخه بتا iOS 12

اپل هفته گذشته ورژن بتا 5 سیستم عامل iOS 12 را برای کاربران محصولات خود عرضه کرد. در گذشته توسعه دهندگان به وسیله نسخه های بتا این سیستم عامل توانسته بودند به اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل آینده آیپد پرو اپل دسترسی پیدا کنند.

به تازگی توسعه دهندگان توانسته اند به اطلاعات جدیدی در رابطه با بزرگترین آیفون اپل در سال جاری میلادی دسترسی پیدا کنند. در نسخه بتا iOS 12 تصویر شماتیک آیفون X پلاس حضور دارد.

تصویر شماتیک آیفون X پلاس به وسیله Guilherme Rambo فاش شده است. این فرد در گذشته اطلاعات درستی را در رابطه با محصولات اپل در فضای مجازی منتشر کرده بود.

تصویر شماتیک آیفون X پلاس وجود این گوشی هوشمند را تایید می کند. در حالی که تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی به این محصول اشاره کرده بودند، اطلاعاتی از سوی شرکت اپل در اینترنت منتشر نشده بود.

دستگاه موجود در این تصویر مانند آیفون X از برش نمایشگر بهره می برد که میزبان سیستم شناسایی سه بعدی چهره است. این گوشی هوشمند ابعاد بزرگتری در مقایسه با آیفون ایکس دارد که طبیعی به نظر می رسد.

اپل تا قبل از عرضه نسخه نهایی سیستم عامل iOS 12 چندین نسخه پیش نمایش از آن منتشر می کند تا باگ های آن را رفع کند. در سال گذشته نسخه های پیش نمایش iOS 11 اطلاعاتی را در رابطه با آیفون های قبلی در اختیار رسانه ها قرار داده بودند که اکثر آن ها درست بودند.

بر اساس شایعات اپل امسال از سه آیفون جدید رونمایی می کند که شامل آیفون X، آیفون ایکس پلاس و آیفون 9 می شود. آیفون 9 ارزان ترین نسخه محسوب می شود که دارای پنل LCD است.

ارسال نظر