آیفون X تسلا مجهز به شارژ خورشیدی با قیمت نجومی وارد بازار شد!

رسانه کلیک - آیفون X جدیدترین پرچمدار اپل است که قیمت بالایی دارد. با این حال به تازگی شاهد معرفی معرفی آیفون X تسلا با قیمت 4600 دلار هستیم.

آیفون X تسلا مجهز به شارژ خورشیدی با قیمت نجومی وارد بازار شد!

در صورتی که خواهان خرید آیفون ایکس بدون توجه به قیمت آن باشید، می توانید آیفون X تسلا را خریداری کنید. این دستگاه توسط شرکت Caviar طراحی و روانه بازار شده است. این کمپانی روسی در گذشته از نسخه طلایی آیفون 5S با چهره ولادیمیر پوتین رونمایی کرده بود.

محصول جدید این برند آیفون X تسلا نام دارد که با قیمت 4600 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. به نظر می رسد شرکت Caviar اولین نسخه تولیدی این دستگاه را به ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا اهدا کرده است.

این گوشی هوشمند بر روی بخش پشتی خود دارای پنل خورشیدی است. بر اساس تصاویر منتشر شده به نظر می رسد این پنل خورشیدی بخشی از آیفون X تسلا باشد، البته در حقیقت این گونه نیست.

در طراحی این دستگاه از فیبرکربن و طلا استفاده شده است. فرآیند شارژ این دستگاه با فشردن یک دکمه آغاز می شود. شرکت Caviar برای اطمینان از امنیت این دستگاه بیش از 100 آزمایش بر روی آن انجام داده و در حال حاضر این کمپانی اطلاعاتی را در رابطه با نحوه شارژ شدن این دستگاه منتشر نکرده است.

بر اساس اعلام این کمپانی، برای توسعه این محصول از سه شخصیت استیو جابز ، نیکولا تسلا و ایلان ماسک الهام گرفته شده است. شرکت Caviar تنها 999 نمونه از این دستگاه را تولید و روانه بازار خواهد کرد که تمامی این محصولات کد اختصاصی دارد.

آیفون X تسلا در نسخه مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 4600 دلار و نمونه 256 گیگابایتی آن با قیمت 4850 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. در حال حاضر، ایلان ماسک در رابطه با نام این محصول اظهار نظری نکرده است.

بد نیست بدانید قاب های مجهز به پنل خورشیدی برای آیفون ایکس در حال حاضر در بازار موجود است.

ارسال نظر