تحقیقات جدید، دلایل عدم استقبال از آیفون X را نشان می دهد

رسانه کلیک - کاربرانی که پرچمدار جدید کمپانی اپل را نخریده اند، دلیل عدم استقبال از آیفون X را قیمت بالا و عدم ارائه قابلیت های مجاب کننده برای خرید عنوان کرده اند.

تحقیقات جدید، دلایل عدم استقبال از آیفون X را نشان می دهد

طبق تحقیقات جدیدی که توسط آقای Michael Olson تحلیلگر موسسه Piper Jaffray به عمل آمده، از 1500 نفر از دارندگان آیفون که پرچمدار جدید اپل را خریداری نکرده اند، دلیل این امر پرسیده شده که در تصویر زیر، می توانید نتایج این تحقیق را مشاهده نمایید:

عدم استقبال از آیفون X

همانطور که می بینید، 44 درصد افراد دلیل عدم استقبال از آیفون X را کارکرد مناسب آیفون خود عنوان کردند. لذا قابلیت های پرچمدار جدید اهالی کوپرتینو، نتوانسته آنها را متقاعد به آپگرید کند.

از طرف دیگر، 31 درصد از دارندگان آیفون دلیل عدم استقبال خود را قیمت بالای آیفون X اعلام کردند. آنچنان که می دانید، قیمت پایه آخرین پرچمدار کمپانی اپل از 999 دلار آغاز می شود.

8 درصد کاربران سیستم عامل آی او اس اعتقاد به این دارند که نمایشگر آیفون X آنچنان که باید و شاید بزرگ نیست و در نهایت، ۱۷ درصد افراد به دلیل دیگری، از این دستتگاه استقبال نکردند.

موسسه Piper Jaffray معتقد است که آیفون های سال 2018، بسیاری از این مشکلات را حل خواهد کرد. چرا که اپل قصد دارد در سال جاری، سه مدل آیفون به دنیای تکنولوژی معرفی کند که می توان آنها را به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • آیفون 5.8 اینچی با نمایشگر OLED
  • آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD
  • آیفون 6.5 اینچی با نمایشگر OLED

تمامی موارد اشاره شده پیش بینی می شود که دارای پردازنده A12، نمایشگر تمام صفحه، دوربین True Depth و قابلیت فیس آیدی باشد.

موسسه تحلیلی یاد شده پیش بینی می کند که اپل در سال مالی 2019، حدود 233.8 میلیون به فروش خواهد رساند و برای سال 2018 نیز بهبودهایی در این زمینه را انتظار دارد.

ارسال نظر