شارژدهی آیفون XR در میان تمام گوشی های اپل زبانزد است!

رسانه کلیک - چند روز پیش گوشی آیفون ایکس آر معرفی شد. بر اساس گزارشی جدید، شارژدهی آیفون XR بالاتر از دیگر محصولات این شرکت قرار می گیرد.

شارژدهی آیفون XR در میان تمام گوشی های اپل زبانزد است!

اپل پیش فروش گوشی های آیفون XS و آیفون XS مکس را شروع کرده است. آیفون XS با قیمت پایه 999 دلار و آیفون XS مکس با قیمت پایه 1049 دلار پیش فروش می شوند ( قیمت گوشی های آیفون 2018 مشخص شد ). خریداران از تاریخ 21 سپتامبر گوشی های خود را تحویل می گیرند.

یکی از عوامل مهم برای خرید گوشی های هوشمند، شارژدهی باتری آن‌هاست. اپل در سال های اخیر در این زمینه وضعیت مناسبی نداشته است که یکی از دلایل آن می تواند ظرفیت کم باتری های مورد استفاده در گوشی های هوشمند این شرکت باشد.

وب‌سایت PhoneArena به تازگی با توجه به ظرفیت باتری و پردازنده مورد استفاده در آیفون های 2018، میزان شارژدهی آن ها را محاسبه کرده است.

بر اساس اعلام این وب‌سایت، شارژدهی آیفون XR در مقایسه با دیگر محصولات این کمپانی وضعیت بهتری دارد. این گوشی هوشمند در مقایسه با آیفون XS مکس تا چند ساعت شارژدهی بیشتری دارد.

گوشی آیفون XS شارژدهی تقریبا یکسانی با آیفون X دارد. این اسمارت فون در زمینه پخش ویدیو بهبود پیدا کرده است. در حالی آیفون XR از نمایشگر 6.1 اینچی با فناوری LCD بهره می برد، شارژدهی بسیار مناسبی دارد.

در آیفون های 2018 از پردازنده A12 استفاده شده است. این پردازنده توسط معماری 7 نانومتری شرکت TSMC توسعه یافته که در مقایسه با نسل گذشته خود تا 15 درصد عملکرد بهتری در زمینه پردازش دارد. این پردازنده نسبت به چیپست اپل A11 تا 50 عملکرد بهتری در زمینه پردازش گرافیکی دارد.

وب‌سایت Digitimes انتظار دارد آیفون های 2018 فروش بالایی در بازار داشته باشد. بر اساس گزارشی که از سوی این وب‌سایت در اینترنت منتشر شده، میزان فروش این گوشی های هوشمند در نیمه دوم سال جاری میلادی به 85 میلیون دستگاه برسد.

ارسال نظر