تاریخ عرضه آیفون XR به تعویق افتاد

رسانه کلیک - اپل دیروز پیش فروش آیفون ایکس آر را آغاز کرد. خریداران زیادی این دستگاه را سفارش داده اند، در همین راستا تاریخ عرضه آیفون XR تغییر کرده است.

تاریخ عرضه آیفون XR به تعویق افتاد

در حالی که به تازگی پیش فروش آیفون XR شروع شده، موجودی این گوشی هوشمند در وب‌سایت اپل و اپراتورهای مخابراتی به پایان رسیده است ( پیش فروش آیفون XR در بازارهای جهانی آغاز شد ). با توجه به سفارش های زیاد، تاریخ عرضه آیفون XR تا دو هفته به تعویق افتاده است.

در زمان معرفی آیفون های 2018، بسیاری از تحلیلگران به فروش بسیار بالای آیفون ایکس آر اشاره کرده بودند. این دستگاه با قیمت پایه 749 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. اپل امسال از سه آیفون جدید رونمایی کرد که آیفون XR، آیفون ایکس و آیفون XS مکس را شامل می شود.

گوشی آیفون XS در نمونه پایه خود باقیمت 999 دلار و آیفون ایکس مکس با قیمت پایه 1099 به فروش می رسد. گوشی آیفون XR در رنگ های متنوعی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در ایالات متحده آمریکا و انگلستان رنگ زرد این گوشی هوشمند کمیاب است و در آلمان کاربران علاقه زیادی به رنگ مرجانی این گوشی هوشمند دارند.

مشخصات آیفون XR

آیفون XR ارزان ترین پرچمدار اپل در سال 2018 محسوب می شود. این دستگاه دارای نمایشگر 6.1 اینچی با فناوری IPS LCD است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1792 × 828 پیکسل بوده و نسبت تصویر آن برابر با 19.5:9 است.

گوشی آیفون XR در نسخه های مختلف مجهز به 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد که تمام این نمونه ها از 3 گیگابایت رم بهره می برد. اپل برای تامین قدرت این گوشی هوشمند از پردازنده A12 Bionic استفاده کرده که این چیپست دارای 8 هسته پردازشی است.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه 5.0 و باتری 2942 میلی آمپر ساعتی سایر مشخصات این اسمارت فون را تشکیل می دهد.

ارسال نظر