تولید آیفون XR با مشکل مواجه شد!

رسانه کلیک - آیفون XR دیرتر از آیفون XS و آیفون XS مکس روانه بازار می شود. بر اساس گزارشی جدید، تولید آیفون XR به کمپانی فاکسکان سپرده می شود.

تولید آیفون XR با مشکل مواجه شد!

اپل چند هفته پیش از آیفون های 2018 به صورت رسمی رونمایی کرد. این شرکت در مراسم مربوط به این محصولات خبر از عرضه دیر هنگام آیفون XR داد ( اپل از گوشی آیفون XR رونمایی کرد؛ ارزان ترین پرچمدار کوپرتینویی ). در حالی که آیفون XS و XS مکس در اختیار شماری از مشتریان این برند قرار گرفته، آیفون XR ماه آینده میلادی روانه بازار می شود.

در ابتدا بسیاری از رسانه ها به موضوع اشاره کرده بودند که اپل به دنبال بررسی میزان فروش آیفون XS و XS مکس است. در همین راستا این کمپانی در ابتدا محصولات گران قیمت خود را روانه بازار می کند ( آیفون XR با چه قیمتی در ایران فروخته می شود؟ ).

به تازگی گزارشی از سوی DigiTimes در فضای مجازی منتشر شده که خبر از مشکل در تولید آیفون XR می دهد. بر اساس این گزارش، مشکلات در خط تولید کارخانه پگاترون باعث شده تولید ارزان ترین آیفون 2018 با مشکل مواجه شود. پگاترون یکی از تولیدکنندگان آیفون XR محسوب می شود.

مشخصات آیفون XR

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که پگاترون به علت کمبود کارگر و سود کمتر از انتظار، در تولید آیفون XR با مشکل مواجه شده است. در همین راستا اپل قصد دارد بخش عظیمی از تولیدات خود را توسط شرکت فاکسکان انجام دهد.

در گذشته گزارش ها به تولید 50 درصد گوشی های آیفون XR توسط شرکت پگاترون اشاره کرده بودند که حال این میزان به 30 درصد کاهش یافته است.

اپل در تاریخ 19 اکتبر پیش فروش آیفون XR را آغاز می کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند از تاریخ 26 اکتبر در اختیار خریداران قرار بگیرد. در همین راستا دو شرکت پگاترون و فاکسکان باید تا ماه آینده میلادی میزان قابل توجهی آیفون ایکس آر تولید کنند.

ارسال نظر