باتری آیفون XS دارای طراحی L شکل است

رسانه کلیک - اپل در گذشته نه چندان دور از آیفون های 2018 به صورت رسمی رونمایی کرد. باتری آیفون XS از طراحی L شکل بهره می برد.

باتری آیفون XS دارای طراحی L شکل است

آیفون XS یکی از پرچمداران سال 2018 شرکت اپل محسوب می شود که دارای طراحی یکسان با آیفون 10 است. به تازگی این دستگاه توسط iFixit مورد کالبدشکافی قرار گرفته و بر اساس تصاویر منتشر شده، باتری آیفون XS دارای طراحی L شکل است.

در سال گذشته اپل در گوشی آیفون ایکس از دو باتری استفاده کرده بود؛ با این حال در پرچمدار جدید این کمپانی شاهد استفاده از یک باتری هستیم. در حالی که طراحی این باتری در مقایسه با دیگر محصولات متفاوت است، ظرفیت بسیار کمی دارد. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند به 2659 میلی آمپر ساعت می رسد.

اپل تصمیم گرفته ظرفیت باتری آیفون XS را در مقایسه با آیفون 10 کاهش دهد. ظرفیت باتری آیفون ایکس برابر با 2716 میلی آمپر ساعت است ( ظرفیت باتری آیفون های جدید مشخص شد ). یکی از دلایل این کاهش ظرفیت می تواند مربوط به مصرف کمتر پردازنده مورد استفاده در آیفون های 2018 باشد.

اپل چند هفته پیش به صورت رسمی از آیفون های 2018 رونمایی کرد که این محصولات را آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR تشکیل می دهند. تمامی این گوشی های هوشمند از طراحی مشابه با آیفون X بهره می برند با این تفاوت که آیفون ایکس آر دارای دوربین اصلی تکی است.

آیفون XS مانند نسل گذشته خود به یک نمایشگر 5.8 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 و فناوری OLED مجهز شده است. این صفحه نمایش از HDR10 پشتیبانی می کند. اپل برای تامین قدرت آیفون ایکس اس از پردازنده A12 با معماری 7 نانومتری استفاده کرده است.

این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 64/256/512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود که دارای قیمت پایه یکسانی با نسل گذشته خود است ( پیش فروش آیفون XS در ایران با قیمتی عجیب ).

از دیگر مشخصات آیفون XS می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و بلوتوث نسخه 5.0 اشاره کرد ( قیمت آیفون XS و XS مکس در ایران چقدر خواهد بود؟ ).

ارسال نظر