نمایشگر آیفون XS مکس بهترین نمونه در صنعت گوشی های هوشمند

رسانه کلیک - اپل چند هفته پیش از آیفون های 2018 رونمایی کرد. بر اساس وب سایت DisplayMate، نمایشگر آیفون XS مکس بالاترین کیفیت را در میان گوشی های هوشمند حال حاضر بازار دارد.

نمایشگر آیفون XS مکس بهترین نمونه در صنعت گوشی های هوشمند

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از جدیدترین پرچمدار خود، گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند پس از عرضه توسط DisplayMate مورد بررسی قرار گرفت و توانست لقب بهترین صفحه نمایش در دنیای اسمارت فون ها را تصاحب کند ( آیفون XS مکس معرفی شد؛ بزرگترین موبایل اپل تا به امروز ). به تازگی دیسپلی میت این لقب را به نمایشگر آیفون XS مکس اعطا کرده است.

بر اساس گفته دیسپلی میت، نمایشگر آیفون XS مکس در برخی زمینه ها مانند دقت رنگ، میزان روشنایی، میزان بازتاب نور و زاویه دید عملکرد بسیار مناسبی دارد. حداکثر روشنایی این نمایشگر 660 نیت اعلام شده؛ با این حال دیسپلی میت حداکثر روشنایی را 725 نیت اندازه گیری کرده است.

آیفون 10 اس مکس به نمایشگر OLED مجهز شده که این موضوع به معنای آن است که نحوه نمایش رنگ ها در زوایا مختلف تغییر نمی کند و کنتراست آن بی نهایت است.

آیفون 10 اس مکس

آیفون XS Max بزرگترین و سنگین ترین گوشی هوشمند اپل تا به امروز محسوب می شود. این دستگاه به نمایشگر 6.5 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده که دارای رزولوشن 2688 × 1242 پیکسل است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند از HDR10 پشتیبانی می کند که باعث افزایش کیفیت آن می شود. قدرت آیفون ایکس اس مکس را پردازنده اپل A12 Bionic تامین می کند. این چیپست دارای 6 هسته پردازشی در دو خوشه است.

پردازنده A12 بایونیک را 4 گیگابایت رم همراهی می کند و کاربران می توانند جدیدترین پرچمدار اپل را در نسخه های مجهز به 64، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی مجهز شده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به فیس آیدی، بلوتوث نسخه 5.0 و باتری 3174 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر