فروش آیفون XS مکس 4 برابر آیفون ایکس اس است!

رسانه کلیک - فروش آیفون XS مکس بالاتر از نسخه کوچکتر آن است. جدیدترین گزارش ها، به فروش 4 برابری این دستگاه در مقایسه با آیفون XS اشاره دارد.

فروش آیفون XS مکس 4 برابر آیفون ایکس اس است!

آیفون های اپل برای چندین سال با یک ابعاد نمایشگر روانه بازار شدند. اپل با معرفی آیفون 5 تصمیم گرفت گوشی های هوشمند خود را با نمایشگرهای بزرگتری در اختیار خریداران قرار دهد.

آیفون های بزرگتر باعث افزایش فروش گوشی های هوشمند اپل شدند. بر اساس اعلام Ming-Chi Kuo، میزان فروش آیفون XS مکس بسیار بالاتر از آیفون 10 اس است ( پیش فروش آیفون XS برای اپل دلچسب نیست ).

یادداشتی از این تحلیلگر به وسیله وب‌سایت MacRumors منتشر شده است. این گزارش به فروش 4 برابری آیفون ایکس اس مکس در مقایسه با آیفون XS اشاره می کند. Kuo در رابطه با میزان فروش آیفون های 2018 اعلام کرد:

میزان تقاضا برای آیفون XS Max بسیار بالاتر از آیفون ایکس اس است. انتظار می رود فروش آیفون XS مکس 4 برابر بیشتر از آیفون XS باشد. کاربران، گوشی های دارای رنگ طلایی و خاکستری فضایی را در مقایسه با نسخه نقره ای رنگ بیشتر سفارش داده اند.

مینگ چی کو اعلام کرده بیشترین میزان فروش برای نسخه 256 گیگابایتی این گوشی هوشمند بوده است. یکی از دلایل فروش کمتر نسخه 512 گیگابایتی آیفون XS، مربوط به تولید کمتر حافظه های NAND با این طرفیت است. در حال حاضر تنها سامسونگ حافظه های NAND با ظرفیت 512 گیگابایت را تولید می کند.

انتظار می رود روند فروش آیفون ایکس اس مکس در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی مثبت باشد. در صورتی که این گوشی های هوشمند را از وب‌سایت اپل سفارش دهید، برای دریافت آیفون XS مکس به 1 تا 2 هفته و برای آیفون ایکس اس 3 تا 5 روز زمان نیاز دارید.

اپل در حال حاضر میزان فروش آیفون های 2018 را اعلام نکرده است. به احتمال زیاد این شرکت در گزارش مالی آینده خود، میزان فروش این گوشی های هوشمند را در اختیار رسانه ها قرار دهد ( قیمت آیفون XS و XS مکس در ایران چقدر خواهد بود؟ ).

ارسال نظر