آیفون Xs پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی OLED مجهز می شود

رسانه کلیک - اگر شایعات صحت داشته باشند، امسال اپل از سه گوشی هوشمند با طراحی مشابه آیفون X رونمایی می کند. بر اساس آخرین گزارش آیفون Xs پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی با فناوری OLED مجهز می شود.

آیفون Xs پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی OLED مجهز می شود

شایعات زیادی در رابطه با محصولات آینده اپل در اینترنت منتشر می شود که البته اکثر آن ها یک موضوع مشترک را یادآوری می کنند. اپل امسال از سه گوشی هوشمند جدید با طراحی مشابه آیفون X رونمایی خواهد کرد. یکی از این 3 دستگاه دارای ابعاد یکسانی با آیفون X بوده و نسخه های دیگر ابعاد بزرگتری دارند.

بزرگترین آیفون تولیدی در سال 2018، آیفون Xs پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی با فناوری OLED مجهز می شود ( اپل امسال از آیفون 6.5 اینچی رونمایی می کند ). نمونه دیگر از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می برد و برای کاهش هزینه های تولید در آن از پنل LCD استفاده خواهد شد.

امروز گزارشی توسط بلومبرگ منتشر شده که تمامی اطلاعات بالا را تایید می کند و همچنین مشخصات بیشتری را برای ما آشکار می سازد. بر اساس گفته بلومبرگ نسخه 6.5 اینچی آیفون از طراحی مشابه آیفون X بهره می برد. در نتیجه انتظار می رود آیفون Xs پلاس بدنه ای شیشه ای و فریمی از جنس فولاد ضد زنگ داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که رزولوشن نمایشگر نسخه 6.5 اینچی آیفون برابر با 1242 در 2688 پیکسل باشد ( نسخه 6.5 اینچی آیفون X با نمایشگر OLED ساخت شرکت ال جی عرضه می شود ). انتظار می رود ابعاد بدنه این نسخه با آیفون 8 پلاس یکسان باشد ولی به علت حاشیه نمایشگر بسیار کم، نسبت تصویر به بدنه بسیار بالایی داشته باشد.

این گزارش به این موضوع اشاره می کند که نسخه جایگزین آیفون X در رنگ طلایی نیز به بازار عرضه شود، البته اپل قصد چنین کاری را برای نسخه اصلی آیفون X داشت ولی نتوانست مشکلات تولید آن را رفع کند. قدرت دو نسخه آیفون مجهز به پنل OLED توسط پردازنده A12 تامین می شود.

گفته می شود آیفون Xs پلاس از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد که در این صورت تبدیل به اولین آیفون با این ویژگی می شود. نسخه ارزان تر آیفون در سال 2018 از طراحی مشابهی با دو نسخه دیگر بهره می برد و امنیت آن توسط فیس آی دی تامین می شود.

به علت استفاده از پنل LCD در نسخه 6.1 اینچی، این محصول با قیمت کمتری عرضه می شود. برخی شایعات به حذف قابلیت تاچ سه بعدی از این مدل اشاره دارند ( اپل فناوری تاچ سه بعدی را به آیفون 6.1 اینچی خود اضافه نمی کند ).

ارسال نظر