مشخصات سخت افزاری آیفون ۸ منتشر شد

رسانه کلیک – برخی از مشخصات سخت افزاری آیفون ۸، گوشی هوشمند جدید اپل در پایگاه بنچمارک آنتوتو با نام منتسب به آیفون ۱۰٫۴ منتشر شده است.

مشخصات سخت افزاری آیفون ۸ منتشر شد

شرکت اپل، امشب طی یک گردهمایی بزرگ در مقر جدید اپل در سالن استیو جابز قرار است تا از محصولاتی جدید از جمله موبایل‌های آیفون X، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در کنار نسل جدید اپل تی با قابلیت پخش محتوای ۴k و اپل واچ نسخه LTE و سیستم عامل جدید iOS به صورت رسمی رونمایی کند اما حالا اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری گوشی منتسب به آیفون ۱۰٫۴ که احتمالا مشخصات سخت افزاری آیفون ۸ است در بنچمارک معتبر آنتوتو منتشر شده است که باعث شده تا شباهاتی مبنی بر وجود آیفون ۷s وجود داشته باشد در حالی که گفته شده است که اپل قرار است از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس رونمایی کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از مشخصات سخت افزاری آیفون ۸، در بنچمارک آنتوتو که هنوز به دلیل نامعلوم بودن استفاده از دوربین اصلی تکی یا دوگانه، مشخص نشده است آیفون ۷S یا آیفون ۸ نام دارد به پردازنده اپل A11، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، رزولوشن تصویر ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل و سیستم عامل iOS 11 مجهز شده است.

مشخصات سخت افزاری آیفون ۸

هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات سخت افزاری آیفون ۸ منتشر نشده است اما در هر صورت قرار است این گوشی پرچمدار امشب توسط تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در مقر جدید اپل در سالن استیو جابز رونمایی شود.

ارسال نظر