آیا گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ ارزش خرید دارد؟

گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ در سال 2021 روانه بازار شد؛ اما آیا این گوشی میان رده ارزش خرید دارد؟ در ادامه به طور مختصر به مزایا و معایب این گوشی پرداخته ایم.

آیا گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ ارزش خرید دارد؟

آیا گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ ارزش خرید دارد؟

گلکسی A52 5G سامسونگ بهترین گوشی میان رده ای نبود که می توانستید در سال 2021 بخرید، اما دارای برخی ویژگی های برجسته از جمله صفحه نمایش واکنش گرا و دوربین همه کاره بود. تصور اینکه این شرکت در حال تکرار در A52 5G باشد تا آن را در صدر کلاس خود قرار دهد دردآور بود اما متأسفانه گلکسی A53 5G تفاوت چشمگیری با نسل قبلی خود ندارد. سامسونگ با افزودن یک پردازنده کارآمدتر و یک باتری بزرگتر مثلاً دست به تغییراتی در این گوشی زده است. اما از برخی جهات، تلفن به نظر یک قدم به عقب است.

اگر روی خرید یک گوشی سامسونگ تمرکز کرده اید و ۱۰۰ دلار اضافی برای خرج کردن دارید، شما می توانید گوشی Galaxy S21 FE را در نظر بگیرید.در ابتدا قیمت 700 دلاری این گوشی زیاد به نظر می رسید اما امروز می توانید با حدود 550 دلار نیز ان را بخرید. این گوشی پردازنده بسیار سریعتر با پشتیبانی از WiFi 6 ارائه می دهد. اینها چیزهایی هستند که نگهداری S21 FE را برای مدت طولانی تری نسبت به A53 امکان پذیر می کند.

Galaxy A53 5G

اگر سامسونگ برای مقاوم سازی A53 کارهای بیشتری انجام می داد، توصیه به خرید آن برای ما آسان تر بود. اما با یک چیپست متوسط ​​و دوربینی که احساس می‌کنید در گذشته گیر کرده‌ است، پیشنهاد خرید این گوشی را سخت کرده است.

مزایا
- صفحه نمایش بزرگ و سریع 120 هرتزی
- عمر باتری دو روزه
- 50 دلار ارزان تر از Galaxy A52 5G

معایب
- عملکرد ضعیف
- دیگر از جک هدفون خبری نیست
- همراه با آداپتور برق ارسال نمی شود

ارسال نظر