همکاری شیائومی و لایکا برای ساخت گوشی های با کیفیت دوربین بالا

شرکت شیائومی، یکی از سازندگان لوازم الکترونیکی از همکاری با سازنده دوربین لایکا برای ایجاد یک گوشی هوشمند جدید متمرکز بر کیفیت دوربین خبر داد.

جزئیات این همکاری هنوز منتشر نشده است. اما در بیانیه شیائومی مشخص است که دو شرکت قصد دارند در همکاری جدید خود نسل جدیدی از دوربین های با کیفیت را در در گوشی های هوشمند بکار گیرند. این اولین همکاری یک سازنده گوشی با شرکتی که در زمینه تولید دوربین های حرفه ای فعالیت دارد نیست چرا که خود شرکت سونی بیشتر به عنوان سازنده دوربین ها و نمایشگرهای با کیفیت در جهان شناخته می شود و در عین حال تولید گوشی های هوشمند را نیز در خط تولید خود دارد. بدون شک لایکا شریکی جذاب تر از شارپ برای شیائومی خواهد بود.

ماتیاس هارش، مدیر عامل Leica Camera AG : "ما در زمینه عکاسی موبایل کیفیت تصویر استثنایی، زیبایی شناسی کلاسیک لایکا، خلاقیت نامحدود را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهیم داد و عصر جدیدی از تصویربرداری موبایل را باز خواهیم کرد."

لی جون، موسس، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه شیائومی نیز تأیید کرد که در طول همکاری با لایکا، از طراحی نوری تا تنظیم پوزیشن های زیبایی شناختی، فناوری های نوآورانه، فلسفه های برخی از امکانات و تنظیمات تصویربرداری به نقاط مشترک خوبی با لایکا رسیده اند.

به نظر می رسد بازار رقابت در گوشی های هوشمند پس از اینکه در طراحی به اوج خود رسید، امروز میدان رقابت را به سمت افزایش کیفیت دوربین ها برده است و هر برند سعی دارد با بالاتر بردن کیفیت دوربین گوشی های ساخت خود، سهم بیشتری از بازار را به سمت خرید گوشیهای خود بکشاند.

ارسال نظر