اولین گوشی هوشمند 5G جهان را شرکت لنوو تولید می کند

رسانه کلیک - برخی از اپراتورهای مخابراتی در اواخر سال جاری میلادی به صورت آزمایشی شبکه ارتباطی 5G را راه اندازی می کنند. لنوو به تازگی ادعا کرده اولین گوشی هوشمند 5G جهان را تولید می کند.

اولین گوشی هوشمند 5G جهان را شرکت لنوو تولید می کند

بسیاری از کمپانی های فعال در صنعت اسمارت فون ها به دنبال معرفی محصولات خود با ویژگی های جذاب هستند. در این میان تعدادی از آن ها خواهان معرفی دستگاه هایی هستند که برای اولین بار از یک قابلیت ویژه بهره می برند.

بر اساس گزارش ها سه شرکت سامسونگ ، هواوی و ال جی در حال توسعه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر هستند. در حال حاضر نمی توان در رابطه با اولین شرکتی که این محصول را روانه بازار می کند اظهار نظر دقیقی کرد.

علاوه بر محصولات انعطاف پذیر، صنعت گوشی هوشمندهای در سال آینده میزبان یک فناوری جذاب دیگر نیز خواهد بود. در سال 2019 اولین نسل از گوشی های هوشمندی که از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کنند روانه بازار می شوند.

تعدادی از شرکت ها در حال توسعه محصولات خود با امکان پشتیبانی از این شبکه ارتباطی هستند. در گذشته برندهای مختلف خبر از برنامه خود برای تولید گوشی های هوشمند 5G داده اند و حال لنوو نیز چنین موضوعی را مطرح می کند.

معاون ریاست شرکت لنوو، Chang Cheng اعلام کرده اولین گوشی هوشمند 5G جهان را لنوو روانه بازار می کند. بنابر اعلام Cheng، این محصول به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز می شود. هم اکنون این پردازنده از سوی کوالکام معرفی نشده با این حال شایعات به آغاز تولید انبوه این تراشه از ماه جاری میلادی خبر می دهند.

پردازنده اسنپدراگون 855 قدرت پرچمداران بازار را تامین می کند و به همین علت کاملا طبیعی به نظر می رسد که پرچمدار آینده لنوو از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کند. انتظار می رود اولین گوشی هوشمند 5G جهان در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2019 معرفی شود.

ارسال نظر