تاریخ معرفی لنوو Z5 مشخص شد؛ تلفن هوشمندی با نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصد!

رسانه کلیک - تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با لنوو Z5 در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی این شرکت 5 ژوئن را به عنوان تاریخ معرفی لنوو Z5 اعلام کرده است.

تاریخ معرفی لنوو Z5 مشخص شد؛ تلفن هوشمندی با نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصد!

هفته گذشته معاون مدیر عامل شرکت لنوو، آقای Chang Cheng در حساب Weibo خود به صورت رسمی اعلام کرد که در آینده نزدیک تاریخ معرفی لنوو Z5 مشخص می شود. امروز Cheng اعلام کرده که از این گوشی هوشمند در تاریخ 5 ژوئن به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

شرکت لنوو برای رونمایی از زد 5 مراسمی را در شهر پکن برگزار می کند. تا به امروز آقای Cheng اطلاعات زیادی را در رابطه با ویژگی های Z5 منتشر کرده است با این حال مشخصات فنی آن را در اختیار علاقه مندان قرار نداده است. در این محصول از 4 فناوری پیشرفته و 18 پتنت استفاده شده است.

این محصول لنوو مانند ویوو APEX از نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی بهره می برد. ویوو اپکس دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 91 درصد است، اما لنوو اعلام کرده که Z5 از نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصد بهره می برد ( لنوو Z5 در تیزر جدید به نمایش گذاشته شد؛ نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر از 95 درصد ). این احتمال وجود دارد که این دستگاه به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در صفحه نمایش مجهز شود.

دوربین لنوو Z5

بر اساس اعلام کمپانی لنوو اسمارت فون زد 5 در نسخه ای مجهز به 4 ترابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد ( گوشی لنوو زد 5 به 4 ترابایت حافظه داخلی مجهز می شود ). دوربین اصلی دوگانه این محصول به هوش مصنوعی مجهز شده است ( نمونه تصاویر گرفته شده با گوشی لنوو Z5 پیش از رونمایی خبرساز شد ).

در رابطه با باتری این گوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر شده بود. در حالت استندبای لنوو Z5 قادر به همراهی کاربر تا 45 روز است ( باتری لنوو Z5 تا 45 روز در حالت استندبای کاربر را همراهی می کند ). در صورتی که شارژ این محصول به صفر درصد برسد کاربر می تواند تا 30 دقیقه با آن مکالمه کند ( گوشی لنوو Z5 قدرت شارژدهی عجیبی دارد؛ 30 دقیقه مکالمه به ازای صفر درصد شارژ ).

این احتمال وجود دارد که قدرت لنوو Z5 را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین کند. فاصله کمی تا معرفی لنوو Z5 باقی مانده است انتظار می رود تا قبل از معرفی رسمی مشخصات فنی آن به وسیله TENAA فاش شود.

ارسال نظر