مشخصات گوشی لنوو Z5 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - مشخصات گوشی لنوو Z5 پرو به اینترنت راه پیدا کرد. این اسمارت فون از 8 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

مشخصات گوشی لنوو Z5 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

در اوایل ماه جاری میلادی، مدیر عامل لنوو ویدیویی از یک گوشی هوشمند با مکانیزم کشویی در فضای مجازی منتشر کرد. چند روز بعد ویدیوی دیگری به شبکه اجتماعی Weibo راه پیدا کرد که گوشی لنوو Z5 پرو را به نمایش می گذاشت.

به تازگی مشخصات گوشی لنوو Z5 پرو در اینترنت منتشر شده است. این دستگاه از مشخصات فنی قدرتمندی مانند پرچمداران موجود در بازار بهره می برد.

در تصویری که از مشخصات گوشی لنوو Z5 پرو به اینترنت راه پیدا کرده، شاهد حضور این گوشی هوشمند نیز هستیم. در بخش جلویی این دستگاه حاشیه های کمی وجود دارد و نمایشگر آن نیز برش خورده است. بخش پشتی این دستگاه یک دوربین اصلی دوگانه را میزبانی می کند.

مشخصات گوشی لنوو Z5 پرو خبر از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:14 می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه به 95 درصد می رسد.

قدرت این اسمارت فون شرکت لنوو را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

لنوو برای تامین انرژی این محصول یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. دوربین اصلی دوگانه گوشی لنوو زد 5 پرو از سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی بهره می برد. انتظار می رود این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شود.

در حال حاضر نمی توان اطلاعات فاش شده از این گوشی هوشمند را تایید کرد. این احتمال وجود دارد که مشخصات گوشی لنوو Z5 پرو اشتباه باشد. لنوو هم اکنون در رابطه با زمان معرفی این اسمارت فون اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

ارسال نظر