پنل پشتی لنوو Z5 در تیزری جدید به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - لنوو قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کند. به تازگی پنل پشتی لنوو Z5 در تیزری به نمایش گذاشته شده است.

پنل پشتی لنوو Z5 در تیزری جدید به نمایش گذاشته شد

معاون مدیر عامل لنوو تا به امروز اطلاعات زیادی را در رابطه با گوشی لنوو Z5 منتشر کرده است. این شرکت قصد دارد در تاریخ 5 ژوئن از محصول جدید خود به صورت رسمی رونمایی کند ( تاریخ معرفی لنوو Z5 مشخص شد؛ تلفن هوشمندی با نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصد ). به تازگی تصویری از پنل پشتی لنوو Z5 منتشر شده است.

بر اساس این تصویر پنل پشتی لنوو Z5 به صورت خمیده طراحی شده است. این دستگاه از رنگ ویژه ای همانند هواوی P20 پرو بهره می برد. در گذشته شایعات به استفاده پنل پشتی و جلویی شیشه ای به همراه فریم فلزی در لنوو زد 5 اشاره کرده بودند. تصویر منتشر شده این شایعات را تایید می کند.

انتظار می رود لنوو زد 5 یک اسمارت فون بسیار خاص باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این دستگاه در نسخه ای مجهز به 4 ترابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد ( گوشی لنوو زد 5 به 4 ترابایت حافظه داخلی مجهز می شود ).

گوشی هوشمند لنوو Z5 از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی بهره می برد. در گذشته شرکت ویوو از یک محصول مفهومی با نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصد رونمایی کرده بود با این حال نسبت صفحه نمایش به بدنه لنوو زد 5 به بیش از 95 درصد می رسد ( لنوو Z5 در تیزر جدید به نمایش گذاشته شد؛ نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر از 95 درصد ).

در حالی که ظرفیت باتری این اسمارت فون منتشر نشده است، اطلاعاتی در رابطه با شارژدهی آن در اختیار ما قرار دارد. این دستگاه تا 45 روز می تواند در حالت استندبای کاربر را همراهی کند ( باتری لنوو Z5 تا 45 روز در حالت استندبای کاربر را همراهی می کند ). انتظار می رود تا زمان معرفی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شود.

ارسال نظر