موجودی گوشی Lenovo Z5 تنها در چند دقیقه به پایان رسید!

رسانه کلیک - گوشی Lenovo Z5 امروز با قیمت 1299 یوان (202 دلار) در چین عرضه شد. موجودی این اسمارت فون جنجالی تنها ظرف چند دقیقه تمام شد!

موجودی گوشی Lenovo Z5 تنها در چند دقیقه به پایان رسید!

پیش از معرفی گوشی Lenovo Z5 این شرکت طی انتشار چند تیزر تصویری مختلف، ذهن کاربران را به سمتی برد که تصور کنند با یک دستگاه جدید و نوآورانه روبرو خواهند شد، اما قضیه به این شکل نبود و تنها یک گوشی هوشمند میان رده را شاهد بودیم و برخی طرفداران این برند از روی دادن چنین اتفاقی ناامید شدند ( لنوو Z5 معرفی شد؛ خلف وعده ارائه نمایشگر کاملا بدون حاشیه ). با این وجود، گوشی Lenovo Z5 با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، یک محصول خوب به حساب می آید.

لنوو زد 5 امروز صبح ساعت 10 (به وقت محلی) در کشور چین با قیمت 1299 یوان (202 دلار یا 172 یورو) در دسترس خریداران قرار گرفت و تنها در چند دقیقه، موجودی اولیه آن پایان یافت!

گوشی Lenovo Z5

رکورد جدید به دست آمده توسط شرکت لنوو باعث شد تا نام آن در موسسه JD به عنوان رکورددار فروش یک محصول به ثبت برسد. محصولات زیادی از جمله Mi 8 شیائومی از امروز در دسترس خریداران قرار گرفت، اما گوشی Lenovo Z5 توانست تا همه آنها را کنار زده و در جایگاه نخست بایستد.

گوشی لنوو زد 5 با وجود بهره گیری از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 636، با قیمتی معقول و هیجان انگیز همراه است که باعث شده تا توجه خریداران به آن جلب شود. از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری آن می توان به 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی Lenovo Z5

مدل ابتدایی گوشی Lenovo Z5 که با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیابایتی عرضه شده، با قیمت 1299 یوان (202 دلار) ارزش گذاری شده است و مدل دوم که از 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد، 1799 یوان (280 دلار) برای خریداران آب می خورد. در طراحی بدنه این دستگاه از شیشه و نوار دور آن از جنس فلز کمک گرفته شده و نمایشگر آن نیز مجهز به شیار بالایی بوده و حاشیه های اطرافش نیز بسیار کم است. حالا که صحبت از نمایشگر به میان آمد، باید بگوییم که این تلفن هوشمند به صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز است که 90 درصد نمای جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در پشت بدنه، شاهد قرارگیری دوربین دوگانه 16 و 8 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی هستیم و برای علاقمندان به سلفی نیز دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات یاد شده هم بر عهده باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است.

ارسال نظر