احتمال خداحافظی ال جی با محصولات سری G همزمان با معرفی پرچمدارش در ماه ژوئن

رسانه کلیک - در نمایشگاه MWC 2018 با پرچمدار آینده ال جی ملاقات نخواهیم کرد. بر اساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده باید منتظر رونمایی از پرچمدار آینده ال جی در ماه ژوئن باشیم. این دستگاه به نمایشگر 6.1 اینچی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد.

احتمال خداحافظی ال جی با محصولات سری G همزمان با معرفی پرچمدارش در ماه ژوئن

شرکت کره ای ال جی در نمایشگاه MWC 2017 از پرچمدار خود یعنی ال جی G6 رونمایی کرد. انتظار می رفت که با پرچمدار آینده این شرکت در MWC 2018 ملاقات کنیم، ولی ظاهرا قرار نیست این اتفاق بیفتد و پرچمدار آینده ال جی در تاریخ دیگری معرفی می شود.

بر اساس گزارشات به احتمال زیاد در MWC 2018 از نسخه مجهز به هوش مصنوعی ال جی V30 رونمایی می شود ( احتمال معرفی نسخه بهبود یافته ال جی وی 30 در نمایشگاه MWC 2018 ). به تازگی گزارشی توسط افشاگر معروف دنیای تکنولوژی یعنی ایوان بلس منتشر شده که به معرفی پرچمدار آینده ال جی در ماه ژوئن اشاره می کند.

برخلاف انتظارها نام این دستگاه ال جی G7 نخواهد بود و این احتمال وجود دارد که ال جی محصولات سری G را دیگر تولید نکند ( پرچمداران سری G ال جی در سال 2018 احتمالا تغییر نام دهند ). در حال حاضر پرچمدار بعدی این شرکت با کدنام جودی (Judy) شناخته می شود. همانند اکثر پرچمدارانی که در سال 2018 معرفی می شوند، قدرت این دستگاه را نیز پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد.

پرچمدار آینده ال جی

در این دستگاه شاهد استفاده از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود، البته این احتمال وجود دارد که از نسخه S یا Plus این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز رونمایی شود.

پرچمدار آینده ال جی از نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و روشنایی 800 نیت بهره می برد و از قابلیت HDR10 نیز پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش از تکنولوژی +MLCD ال جی بهره می برد که باعث می شود مصرف انرژی آن نسبت به پنل های IPS LCD استاندارد تا 35 درصد کاهش پیدا کند. پنل مورد استفاده در پرچمدار آینده ال جی دارای ساب پیسکل RGBW خواهد بود که حرف W به رنگ سفید اشاره دارد.

دوربین اصلی مورد استفاده در این محصول به صورت دوگانه بوده و هر دو سنسور دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.6 هستند. از دیگر ویژگی های پرچمدار آینده ال جی می توان به بهره مندی از استاندارد IP68 ، استاندارد نظامی و شارژ بی سیم اشاره کرد.

ارسال نظر