تاریخ معرفی گوشی ال جی V40 ThinQ رسما اعلام شد

رسانه کلیک - تاریخ معرفی گوشی ال جی V40 ThinQ از سوی سازنده آن اعلام شد. این کمپانی کره ای در تاریخ 12 مهر از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند.

تاریخ معرفی گوشی ال جی V40 ThinQ رسما اعلام شد

در ماه اکتبر سه شرکت بزرگ از جدیدترین گوشی های هوشمند خود رونمایی می کنند. در این ماه با پرچمداران شرکت گوگل، هواوی و ال جی به صورت رسمی ملاقات خواهیم کرد.

گوگل در تاریخ 9 اکتبر از گوشی های سری پیکسل 3 و هواوی در تاریخ 16 اکتبر از گوشی های سری میت 20 به صورت رسمی رونمایی می کند. به تازگی ال جی تاریخ معرفی گوشی ال جی V40 ThinQ را اعلام کرده است. این پرچمدار غول پیکر در تاریخ 4 اکتبر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ال جی برای معرفی این دستگاه مراسمی را در تاریخ 12 مهر در شهر سئول، کره جنوبی برگزار می کند. این غول فناوری کره ای علاوه بر اعلام زمان معرفی گوشی ال جی V40 ThinQ، ویدیویی 10 ثانیه را نیز از آن منتتشر کرده که اطلاعات بیشتری در رابطه با دوربین اصلی سه گانه آن در اختیار ما قرار می دهد.

در گذشته شایعات به حضور دوربین اصلی سه گانه در این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند. ال جی در رابطه با مشخصات پرچمدار آینده خود اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، گوشی ال جی وی 40 تین کیو به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود. این چیپست را 6 گیگابایت حافظه رم همراهی می کند ( مشخصات ال جی V40 ThinQ فاش شد؛ نمایشگر 6.4 اینچی و 6 گیگابایت رم ). وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است.

انتظار می رود ال جی برای این محصول خود به صورت پیش فرض سیستم عامل اندروید 9 را در نظر بگیرد. به احتمال زیاد تا زمان معرفی رسمی این دستگاه، اطلاعات و تصاویر بیشتری از ال جی V40 ThinQ در فضای مجازی منتشر می شود.

ارسال نظر