ال جی هم گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید One می سازد

رسانه کلیک - گفته می شود گوشی اندروید وان ال جی در حال توسعه است. امکان عرضه اختصاصی این دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا وجود دارد.

ال جی هم گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید One می سازد

تا به امروز چندین تولیدکننده گوشی های هوشمند از محصولات خود مجهز به سیستم عامل اندروید One رونمایی کرده اند. در حال حاضر کمپانی ال جی به این جمع اضافه نشده است. انتظار می رود در آینده نزدیک ال جی مانند شرکت های اچ تی سی و موتورولا از گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید وان رونمایی کند.

به تازگی اطلاعاتی به وسیله سورس کدهای ال جی Stylo 4 به دست آمده است. این دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد. ال جی Stylo 4 یا ال جی Q استایلوس توسط MetroPCS عرضه می شود ( ال جی Q استایلوس معرفی شد؛ نمایشگر 6.2 اینچی و قلم لمسی ).

به تازگی یک حساب کاربری در وب‌سایت XDA Developers با نام Deadman96385 اطلاعات جالبی را در رابطه گوشی اندروید وان ال جی منتشر کرده است. بر اساس سورس کد این دستگاه به پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز مجهز می شود.

در حالی که نام چیپست مورد استفاده در گوشی اندروید وان ال جی منتشر نشده است این احتمال وجود دارد که با پردازنده اسنپدراگون 450 روبه‌رو باشیم. وجود کلمه «sprout» به معنای استفاده از سیستم عامل اندروید One در محصول آینده ال جی است.

انتظار می رود که گوشی اندروید وان ال جی به وسیله اپراتور مخابراتی T-Mobile در ایالات متحده آمریکا عرضه شود. این دستگاه از Hi-Fi DAC پشتیبانی می کند و فاقد سنسور اثر انگشت است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.5 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. انرژی این دستگاه را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به وجود پورت USB Type-C ، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد.

ارسال نظر