گوشی ال جی G5 بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت می کند

رسانه کلیک - پس از گذشت دو سال از معرفی گوشی ال جی G5 به نظر می رسد در آینده نه چندان دور برای این گوشی هوشمند آپدیت اندروید اوریو عرضه شود.

گوشی ال جی G5 بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت می کند

کمپانی کره ای ال جی در سال 2016 از گوشی G5 رونمایی کرد. این دستگاه از طراحی ماژولار بهره می برد. این دستگاه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشد و پس از معرفی موتو مادها به وسیله شرکت موتورولا، ماژولار بودن ال جی جی 5 به فراموشی سپرده شد.

ال جی در آینده برای برخی از گوشی های هوشمند خود بروزرسانی اندروید اوریو را عرضه می کند. ال جی G6 در آینده این آپدیت را دریافت می کند و ال جی V20 نیز در ماه آگوست به این نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل بروزرسانی می شود.

به تازگی گزارشی در اینترنت منتشر شده که بر اساس آن گوشی ال جی G5 در کنار دو پرچمدار این کمپانی کره ای بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت می کند. به نظر می رسد این آپدیت ابتدا در کره جنوبی عرضه شود و در هفته های بعدی در اختیار کاربران بیشتری در سراسر جهان قرار بگیرد.

این اطلاعات بر اساس سورس کرنل اندروید اوریو برای سه نسخه مختلف ال جی G5 به دست آمده است. F700K ،F700L و F700S این مدل ها را تشکیل می دهند که البته همگی آن ها در کره جنوبی عرضه شده اند.

در حالی که این اطلاعات به عرضه بروزرسانی اندروید اوریو برای ال جی G5 اشاره می کند، نمی توان در رابطه با زمان عرضه این آپدیت اظهار نظر دقیقی کرد. انتشار سورس کرنل یکی از آخرین مراحل برای عرضه یک بروزرسانی محسوب می شود بنابراین احتمال دریافت اندروید اوریو توسط کاربران ال جی G5 در آینده نزدیک وجود دارد.

گوشی ال جی G5 به نمایشگر 5.3 اینچی مجهز شده و قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 820 تامین می کند. در این دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی هستیم. اندروید اوریو آخرین بروزرسانی این اسمارت فون محسوب می شود.

ارسال نظر