نمونه تصویر گرفته شده با دوربین دوگانه ال جی G7 ThinQ پیش از رونمایی رسمی گوشی

رسانه کلیک - فاصله کمی تا معرفی پرچمدار آینده ال جی داریم؛ با این حال به تازگی نمونه تصویر گرفته شده با دوربین دوگانه ال جی G7 ThinQ در فضای اینترنت خبرساز شده است.

نمونه تصویر گرفته شده با دوربین دوگانه ال جی G7 ThinQ پیش از رونمایی رسمی گوشی

با وجود اینکه اخیرا ایوان بلس تصاویری را از گوشی ال جی G7 ThinQ منتشر کرده بود که این دستگاه را در تمامی زوایا نشان می داد، افشاگر دیگری تصویر ثبت شده با دوربین دوگانه ال جی G7 ThinQ را در اینترنت قرار داده است ( تصویر گوشی ال جی G7 ThinQ از زوایای مختلف؛ دکمه پاور بعد از مدت ها جابه جا شد ).

رولند کوانت ادعا می کند که تصویر منتشر شده مربوط به دوربین دوگانه ال جی G7 ThinQ است. دستگاهی با کد LM-G710 که به تازگی در کره جنوبی تاییدیه دریافت کرده این تصویر را گرفته است.

این تصویر اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می دهد. این تصویر توسط یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/1.6‌ ثبت شده است. این مشخصات با شایعات گذشته مطابقت دارد. شایعات به استفاده از دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/1.6 در ال جی G7 ThinQ اشاره کرده بودند ( دوربین ال جی G7 ThinQ به دو سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز می شود ).

در رابطه با کیفیت تصویر منتشر شده نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد چرا که این احتمال دارد با نمونه اولیه این دستگاه روبه‌رو باشیم و تصویر با نسخه نهایی این پرچمدار ثبت نشده باشد.

بر اساس شایعات و گزارش هایی که تا به امروز از این دستگاه منتشر شده ال جی برای پرچمدار آینده خود از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده خواهد کرد. این دستگاه در نسخه پایه به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

ال جی در این محصول از هوش مصنوعی بهره می برد و برای گوگل اسیستنت یک دکمه جداگانه در نظر گرفته است. این محصول در تاریخ 2 مه در مراسمی در شهر نیویورک در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ارسال نظر