گوشی ال جی G7 ThinQ را در رنگ های رسمی مشاهده کنید!

رسانه کلیک - گوشی ال جی G7 ThinQ در آینده نزدیک معرفی می شود. به تازگی تصویری از این دستگاه منتشر شده است که رنگ های رسمی آن را به نمایش می گذارد.

گوشی ال جی G7 ThinQ را در رنگ های رسمی مشاهده کنید!

رندری که به تازگی از گوشی ال جی G7 ThinQ منتشر شده است، ما را با طراحی آن آشنا می کند. شرکت کره ای ال جی برنامه رونمایی از پرچمدار جدید خود را یکبار به تعویق انداخته بود و دلیل آن را تغییر طراحی این محصول عنوان کرد ( مشخصات ال جی G7 لو رفت؛ نمایشگر RGBW و دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی ).

رندر گوشی ال جی G7 ThinQ این دستگاه را در رنگ های رسمی آن به نمایش می گذارد. همانطور که در این رندر قابل مشاهده است، این دستگاه همانند ال جی G6 از یک نمایشگر کشیده بهره می برد. بر اساس این تصویر طراحی پنل پشتی گوشی ال جی G7 ThinQ به ال جی V30 شباهت دارد، البته نحوه چینش دوربین دوگانه در آن متفاوت است ( تصاویر واقعی ال جی G7 ThinQ در اینترنت پخش شد ).

در پنل پشتی دستگاه موجود در این تصویر شاهد استفاده از دوربین دوگانه با چینش عمودی، سنسور اثر انگشت دوار و لوگوی ال جی هستیم. در کنار دوربین دوگانه این مدل از فلاش LED دو رنگ و سیستم فوکوس خودکار لیزری استفاده شده است.

در کناره های گوشی ال جی G7 ThinQ از چهار دکمه استفاده شده است. در سمت راست این دستگاه یک دکمه قرار گرفته که همان دکمه پاور است. در سمت چپ شاهد حضور 3 دکمه هستیم که شایعات گذشته را تایید می کند. بر اساس گزارشات و شایعات گوشی ال جی G7 ThinQ از دکمه مخصوص هوش مصنوعی بهره می برد.

این دکمه مخصوص در سمت چپ دستگاه و در زیر دکمه های تنظیم صدا قرار گرفته است. گوشی ال جی G7 ThinQ از طراحی تمام صفحه بهره می برد و همانند آیفون X به برش نمایشگر مجهز شده است.

بر اساس این تصویر پرچمدار آینده ال جی در رنگ های Aurora Black ،Platinum Grey ،Raspberry Rose و Moroccan Blue عرضه می شود.

ارسال نظر