هر دو گوشی ال جی G7 و ال جی Q7 تایید شدند

رسانه کلیک - در آینده نه چندان دور از پرچمدار جدید ال جی رونمایی می شود. به تازگی گوشی های ال جی G7 و ال جی Q7 موفق به کسب تاییدیه در کشور روسیه شده اند.

هر دو گوشی ال جی G7 و ال جی Q7 تایید شدند

گوشی های ال جی G7 و ال جی Q7 موفق به کسب تاییدیه EEC در کشور روسیه شده اند. ال جی تصمیم گرفته پرچمدار آینده خود را با نام G7 ThinQ روانه بازار کند. در گذشته این برند کره ای از گوشی ال جی V30s ThinQ رونمایی کرده بود ( گوشی ال جی V30S ThinQ به صورت رسمی معرفی شد ).

اگرچه تاییدیه گوشی های ال جی G7 و ال جی Q7 اطلاعات زیادی را در رابطه با آن ها در اختیار ما قرار نمی دهد ولی می توان به این موضوع پی برد که در آینده نزدیک از این محصولات رونمایی خواهد شد. به نظر می رسد روسیه یکی از بازارهای مهم برای کمپانی ال جی باشد.

بر اساس تاییدیه دریافتی در کشور روسیه، ال جی G7 ThinQ و ال جی Q7 از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برند ( گوشی ال جی G7 ThinQ را در رنگ های رسمی مشاهده کنید ).

تا به امروز اطلاعات و رندهای زیادی در رابطه با G7 ThinQ منتشر شده است. بنابر رندرها این دستگاه به برش نمایشگر مشابه آیفون ایکس مجهز می شود ( برش نمایشگر ال جی G7 ThinQ در رندری جدید به نمایش گذاشته شد ). از این گوشی هوشمند به صورت رسمی در تاریخ 3 مه رونمایی خواهد شد.

گزارش هایی که تا به امروز در اختیار رسانه ها قرار گرفته اند به استفاده از نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 19:9 اشاره می کنند. مانند اکثر پرچمدارانی که در سال 2018 معرفی شده اند انتظار می رود که قدرت پرچمدار آینده ال جی را نیز چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین کند.

اطلاعات گذشته خبر از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن 16 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.5 در ال جی G7 ThinQ می دهند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 3000 میلی آمپری ساعتی اشاره کرد.

به احتمال زیاد ال جی Q7 به عنوان جایگزین ال جی Q6 معرفی می شود. انتظار می رود این دستگاه دارای مشخصات فنی ضعیف تری نسبت به G7 ThinQ باشد و با قیمت پایین تری به فروش برسد.

ارسال نظر