گوشی ال جی G7 نئو در کنگره جهانی موبایل 2018 دیده شد؛ برادران بزرگتر در راهند!

رسانه کلیک - ال جی در کنگره جهانی موبایل از پرچمدار آینده خود رونمایی نکرد و تنها شاهد معرفی ال جی V30s در این نمایشگاه بودیم. با این وجود گوشی ال جی G7 نئو در MWC 2018 حضور داشت.

گوشی ال جی G7 نئو در کنگره جهانی موبایل 2018 دیده شد؛ برادران بزرگتر در راهند!

در حال حاضر آینده پرچمدار بعدی ال جی برای ما مبهم است. طی برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018، یک رسانه تصاویری از گوشی ال جی G7 نئو منتشر کرد. حضور این دستگاه در MWC 2018 مقداری عجیب به نظر می رسد ( گوشی ال جی V30S ThinQ به صورت رسمی معرفی شد ).

بر اساس گفته ایوان بلس در سایت VentureBeats، این احتمال وجود دارد که گوشی ال جی G7 نئو به علت دستگاه دیگری با کدنام جودی کنار گذاشته شده است. ال جی درنظر دارد محصولات سری G خود را بازنشسته کند. در حال حاضر نمی دانیم که گوشی هوشمند Judy با چه نامی معرفی و عرضه خواهد شد.

اگر گوشی ال جی G7 نئو نتیجه یک پروژه کنسل شده است، علت حضور آن در کنگره جهانی موبایل 2018 چیست؟ ایوان بلس اعلام کرده که این دستگاه همراهان دیگری نیز دارد. بلس به دو گوشی هوشمند ال جی Q7 و ال جی V35 و همچنین یک ساعت هوشمند اشاره کرده است.

این احتمال وجود دارد که حضور این مدل در کنگره جهانی موبایل به علت نمایش پیشرفت این شرکت کره ای در پروژه Judy باشد. گوشی ال جی G7 نئو به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل و تکنولوژی OLED مجهز است. این صفحه نمایش از نسبت تصویر 19.5:9 بهره می برد.

در بخش طراحی این دستگاه همانند آیفون X به برش نمایشگر مجهز است و در بخش پشتی دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با چینش عمودی و سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند. شاید این سبک طراحی نشان دهنده آینده طراحی محصولات ال جی باشد.

از مشخصات فنی گوشی ال جی G7 نئو می توان به پردازنده اسنپدراگون 845 ، رم 6 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد. این شرکت کره ای در MWC 2018 به صورت رسمی اشاره ای به این دستگاه خود نکرد.

ارسال نظر