رندرهای گوشی هوشمند ال جی G7 منتشر شد؛ کپی برابر اصل آیفون ایکس!

رسانه کلیک - ال جی در کنگره جهانی موبایل 2018 از گوشی V30S ThinQ رونمایی کرد. به تازگی رندرهایی از گوشی هوشمند ال جی G7 منتشر شده که نشان از شباهت آن به آیفون 10 دارد.

رندرهای گوشی هوشمند ال جی G7 منتشر شد؛ کپی برابر اصل آیفون ایکس!

ال جی تصمیم گرفته طراحی پرچمدار آینده خود را تغییر دهد و آن را با ظاهری متفاوت نسبت به رقبای خود روانه بازار کند. در کنگره جهانی موبایل 2018 شاهد حضور ال جی G7 نئو بودیم ( گوشی ال جی G7 نئو در کنگره جهانی موبایل 2018 دیده شد؛ برادران بزرگتر در راهند ). گفته می شود این دستگاه که طراحی مشابه آیفون X دارد نتیجه پروژه قبلی این شرکت است.

با این وجود به تازگی رندرهایی از یک دستگاه با برند ال جی منتشر شده است که شباهت زیادی به آیفون 10 دارد. در صورتی که این رندرها مربوط به گوشی هوشمند ال جی G7 باشد باید این برند کره ای را مورد سرزنش قرار داد. این تصاویر بر اساس ال جی G7 نئو و نمونه اولیه Judy طراحی شده است.

در این رندرها گوشی هوشمند ال جی G7 به برش نمایشگر مجهز است که این ویژگی باعث می شود این دستگاه به نسبت تصویر به بدنه بالایی دست پیدا کند. بسیاری از شرکت های اندرویدی بعد از معرفی آیفون 10 از برش نمایشگر در محصولات خود استفاده کردند. در صورتی که ال جی از این سبک طراحی در G7 استفاده کند به جمع تولیدکنندگانی همانند ایسوس اضافه می شود ( ذنفون 5 ایسوس با طراحی مشابه آیفون 10 به صورت رسمی معرفی شد ).

سامسونگ در جدیدترین پرچمداران خود، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از برش نمایشگر استفاده نکرده است با این حال موفق شده نسبت تصویر به بدنه بالایی را نسبت به نماینده اپل برای محصولات خود به ارمغان آورد ( گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند ).

این احتمال وجود دارد که ال جی بخواهد با استفاده از این سبک طراحی برای پرچمدار آینده خود، محصولی متفاوت را نسبت به رقیب هموطنش روانه بازار کند.

ارسال نظر