بریدگی نمایشگر LG G7 اختیاری و یک امکان نرم افزاری است!

رسانه کلیک - بریدگی نمایشگر جی 7 شرکت ال جی که مشابه آیفون 10 اپل طراحی شده، یک امکان نرم افزاری است و بصورت اختیاری قابل تغییر است. 

بریدگی نمایشگر LG G7 اختیاری و یک امکان نرم افزاری است!

میانه های سال 2017 اپل با ارائه گوشی آیفون 10، طراحی نامتعارفی را برای نمایشگر گوشی خود ارائه داد. یک بریدگی نه چندان دلچسب که بیشتر شبیه یک باگ و اشتباه به نظر می رسید تا یک طراحی دلچسب و دلربا! با این وجود این طراحی مورد تقلید کورکورانه بسیاری از شرکت ها قرار گرفت. ایسوس، هواوی و اکنون ال جی در گوشی های جدیدشان از این طراحی استفاده کردند. پس از آن گوگل نیز با اعمال تغییراتی در نسخه بعدی اندروید از بریدگی نمایشگر استقبال کرد.

اما در گوشی جدید ال جی، این امکان وجود دارد تا بریدگی را از نمایشگر جی 7 بصورت نرم افزاری حذف کنید و چهره گوشی را به شکل مورد علاقه و متعارف گوشی های همراه تبدیل کنید.

طی ماه های اخیر شایعات زیادی پیرامون جدیدترین پرچمدار شرکت LG منتشر شده است. از تغییر حرف سری G به یک حرف دیگر تا ارائه طراحی و امکانات متفاوت که هنوز هیچ یک بصورت رسمی تایید نشده است. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. همانند سنت سال گذشته ال جی، این دستگاه در دو نسخه عادی و پلاس روانه بازار می شود. نسخه عادی ال جی جی 7 به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود و نسخه پلاس آن از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

انتظار می رود که دوربین اصلی این محصول به صورت دوگانه و 16 مگاپیکسلی باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به استفاده از هوش مصنوعی، DAC چهارگانه و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد.

بر اساس این گزارش ال جی جی 7 قیمتی در محدوده 850 تا 950 دلار خواهد داشت. علاوه بر این دستگاه ال جی قصد دارد در سال 2018 از پرچمدار دیگری نیز رونمایی کند. این گزارش به معرفی ال جی V40 در ماه نوامبر اشاره دارد.

حال باید منتظر بود و دید که آیا طراحی مشابه اپل آیفون 10 در نمایشگر جی 7 شرکت LG کارساز خواهد بود؟

ارسال نظر