مشخصات و قیمت گوشی هوشمند ال جی G7 لو رفت

رسانه کلیک - ال جی هنوز از پرچمدار جدید خود رونمایی نکرده است. بر اساس گزارشی جدید این احتمال وجود دارد که ال جی جی 7 در اردیبهشت ماه معرفی شود.

مشخصات و قیمت گوشی هوشمند ال جی G7 لو رفت

ال جی در گذشته دلیل معرفی دیرهنگام ال جی جی 7 را تغییر در طراحی آن اعلام کرده بود. بر اساس گفته این شرکت، G7 طراحی متفاوتی نسبت به رقیب هموطن خود، سامسونگ خواهد داشت. به تازگی تصاویری از این دستگاه منتشر شده بود که از برش نمایشگر همانند آیفون X بهره می برد ( رندرهای گوشی هوشمند ال جی G7 منتشر شد؛ کپی برابر اصل آیفون ایکس ).

امروز گزارشی در رابطه با ال جی جی 7 منتشر شده است که خبر از احتمال معرفی آن در اواخر ماه آوریل (اردیبهشت) می دهد. یکی از مواردی که در این گزارش به آن اشاره شده، انتشار اطلاعات و ویژگی های این محصول توسط سه اپراتور مخابراتی کره جنوبی در هفته آینده است.

در این گزارش همانند تصاویر گذشته استفاده از برش نمایشگر در ال جی جی 7 تایید شده است. این برش در بالای نمایشگر OLED ال جی G7 میزبان اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و چندین سنسور است. در صورتی که ال جی تصمیم به استفاده از این برش داشته باشد، می توان این کمپانی را متهم به کپی کاری کرد.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. همانند سنت سال گذشته ال جی، این دستگاه در دو نسخه عادی و پلاس روانه بازار می شود. نسخه عادی ال جی جی 7 به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود و نسخه پلاس آن از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

انتظار می رود که دوربین اصلی این محصول به صورت دوگانه و 16 مگاپیکسلی باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به استفاده از هوش مصنوعی، DAC چهارگانه و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد.

بر اساس این گزارش ال جی جی 7 قیمتی در محدوده 850 تا 950 دلار خواهد داشت. علاوه بر این دستگاه ال جی قصد دارد در سال 2018 از پرچمدار دیگری نیز رونمایی کند. این گزارش به معرفی ال جی V40 در ماه نوامبر اشاره دارد.

ارسال نظر