اسپیکر ال جی G7 ThinQ رقیب ندارد؛ 10 برابر قوی تر از گوشی های دیگر

رسانه کلیک - فاصله زیادی تا معرفی پرچمدار آینده ال جی باقی نمانده و این کمپانی اعلام کرده است که اسپیکر ال جی G7 ThinQ تا 10 برابر صدای بیشتری نسبت به دیگر گوشی های هوشمند تولید می کند.

اسپیکر ال جی G7 ThinQ رقیب ندارد؛ 10 برابر قوی تر از گوشی های دیگر

ال جی در تاریخ 2 مه از پرچمدار آینده خود، G7 ThinQ به صورت رسمی رونمایی می کند. تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این دستگاه در اینترنت منتشر شده است. با این وجود برخی از اطلاعات این محصول به صورت رسمی توسط شرکت سازنده در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. برای مثال این گوشی هوشمند به نمایشگر با روشنایی 1000 نیت مجهز می شود ( ال جی جی 7 تین‌کیو به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز می شود ).

امروز این برند کره ای یکی دیگر از ویژگی های برجسته این دستگاه را اعلام کرد. اسپیکر ال جی G7 ThinQ قادر به تولید صدای بسیار بلندی است. شایعات در گذشته از این اسپیکر با نام Boombox یاد کرده بودند. ال جی اعلام کرده که اسپیکر مورد استفاده در این محصول سطح صدای پایه را تا 6 دسی بل افزایش داده و حجم بیس را دو برابر می کند.

ال جی ادعا می کند که کاربران می توانند حجم صدای تولیدی اسپیکر ال جی G7 ThinQ را تا جایی افزایش دهند که 10 برابر از گوشی های هوشمند معمولی بیشتر باشد. برای بررسی صحت این ادعا باید تا معرفی رسمی این گوشی هوشمند صبر کرد.

یکی دیگر از ویژگی های جذابی که ال جی برای پرچمدار خود در نظر گرفته، افزایش حجم بیس با توجه به سطح قرار گرفته بر روی آن است. بر اساس گفته این برند کره ای با قرارگیری جی 7 تین‌کیو بر روی سطوح آلومینیومی حجم بیس افزایش می یابد.

ال جی برای این دستگاه خود ویژگی DTS:X را در نظر گرفته است که در هنگام اتصال هدفون به G7 ThinQ، کاربر صدا را به صورت سه بعدی می شنود. تا رونمایی از این دستگاه فاصله کوتاهی باقی مانده است بنابراین برای آشنایی کامل با جی 7 ThinQ نباید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم ( تصویر گوشی ال جی G7 ThinQ از زوایای مختلف؛ دکمه پاور بعد از مدت ها جابه جا شد ).

ارسال نظر