عرضه بروزرسانی ال جی G7 ThinQ با قابلیت ضبط ویدیو 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه

رسانه کلیک - از ورود جدیدترین پرچمدار ال جی به بازار زمان کمی می گذرد. بروزرسانی ال جی G7 ThinQ امکان ضبط ویدیو 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می کند.

عرضه بروزرسانی ال جی G7 ThinQ با قابلیت ضبط ویدیو 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه

پرچمداران موجود در بازار از جدیدترین فناوری ها بهره می برند. در این بخش از بازار رقابت سنگینی حاکم است و شرکت های مختلف سعی می کنند با استفاده از تکنولوژی های مختلف خریداران بیشتری را جذب کنند. در همین راستا بروزرسانی جدیدی برای آخرین پرچمدار ال جی منتشر شده است.

گوشی ال جی جی 7 تین کیو در زمان عرضه امکان فیلم برداری با رزولوشن 4K را برای کاربران به همراه داشت. در حالی که گوشی های رقیب این پرچمدار قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و به صورت 60 فریم بر ثانیه هستند، G7 ThinQ قادر به ضبط ویدیو به صورت 30 فریم بر ثانیه بود.

امروز ال جی یک بروزرسانی به صورت OTA برای جدیدترین پرچمدار خود عرضه کرده است. بروزرسانی ال جی G7 ThinQ امکان ضبط ویدیو 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه را به این دستگاه اضافه می کند.

با نصب این بروزرسانی کاربران قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل و به صورت 60 فریم بر ثانیه هستند. در حالی که ضبط با رزولوشن 4K و به صورت 30 فریم بر ثانیه محدودیتی از نظر زمانی ندارد، کاربر تنها می تواند 5 یا 6 دقیقه ویدیو به صورت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

در حال حاضر علت وجود این محدودیت مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که دمای دستگاه بعد از مدت زمان مشخص شده افزایش پیدا کند و یا ظرفیت داخلی آن با مشخص مواجه شود.

زمانی که برای اولین بار امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 4K وارد دنیای گوشی های هوشمند شد، این دستگاه ها دارای مشکل افزایش دما بودند. با توجه به این موضوع محدودیت زمانی برای ضبط ویدیو به صورت 60 فریم بر ثانیه برای پرچمدار ال جی منطقی به نظر می رسد.

ارسال نظر