باتری ال جی G7 ThinQ در برابر رقبا حرفی برای گفتن ندارد!

رسانه کلیک - باتری ال جی G7 ThinQ ظرفیتی برابر با 3000 میلی آمپر ساعت دارد. بر اساس بررسی صورت گرفته این باتری عملکرد مناسبی از خود نشان نمی دهد.

باتری ال جی G7 ThinQ در برابر رقبا حرفی برای گفتن ندارد!

گوشی ال جی جی 7 تین کیو جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار برند ال جی بوده که به تازگی در معرض دید عموم قرار گرفته است ( ال جی G7 ThinQ رونمایی شد ). شارژدهی باتری یکی از مهم ترین ویژگی های یک گوشی هوشمند محسوب می شود.

جدیدترین پرچمدار ال جی در مقایسه با پرچمداران سال جاری میلادی به باتری کوچک تری مجهز شده است. باتری ال جی G7 ThinQ ظرفیتی برابر با 3000 میلی آمپر ساعت دارد. ال جی با بهینه سازی و استفاده از فناوری های جدید همانند نمایشگر +MLCD سعی کرده شارژدهی باتری این گوشی هوشمند را افزایش دهد.

برای اطلاع از عملکرد باتری ال جی G7 ThinQ باید آن را مورد بررسی قرار داد. بر اساس بررسی صورت گرفته باتری ال جی G7 ThinQ در مقایسه با پرچمداران 2018 عملکرد مناسبی ندارد. شارژدهی این گوشی هوشمند به 7 ساعت و 20 دقیقه می رسد.

یکی دیگر از ویژگی های باتری مورد استفاده در گوشی های هوشمند، مدت زمان شارژ شدن آن است. جدیدترین پرچمدار ال جی از فناوری شارژ سریع بهره می برد و شارژر قرار گرفته شده در جعبه آن نیز از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی می کند.

شارژ باتری ال جی G7 ThinQ در مدت زمان 1 ساعت و 42 دقیقه از 0 درصد به 100 درصد می رسد. در زمینه مدت زمان شارژ باتری محصول ال جی عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد. لازم به ذکر است؛ ال جی جی 7 تین کیو از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

از مشخصات این گوشی هوشمند می توان به نمایشگر 6.1 اینچی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 ، 4/6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو اشاره کرد.

ارسال نظر