تصاویر واقعی گوشی ال جی G7 ThinQ در اینترنت پخش شد!

رسانه کلیک - ال جی پرچمدار آینده خود را با نام «جی 7 تینکیو» روانه بازار می کند. امروز تصاویری واقعی از گوشی ال جی G7 ThinQ در فضای مجازی منتشر شد که خبر از نمایشگر برش خورده این محصول می دهد.

تصاویر واقعی گوشی ال جی G7 ThinQ در اینترنت پخش شد!

افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلس در گذشته نه چندان دور اعلام کرده بود که پرچمدار بعدی ال جی، G7 ThinQ نام دارد. امروز تصاویری از این دستگاه منتشر شده که وجود این نام را تایید می کند ( مشخصات ال جی G7 لو رفت؛ نمایشگر RGBW و دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی ).

گوشی ال جی G7 ThinQ ماه آینده روانه بازارهای جهانی می شود. این دستگاه دارای شماره مدل LG-G710TM بوده و در حال حاضر در آمریکا مراحل آزمایش خود را طی می کند. شایعات در گذشته به استفاده از نمایشگر 6.1 اینچی در ال جی جی 7 اشاره کرده بودند ( گوشی هوشمند ال جی جی 7 در دو نسخه مجهز به نمایشگر LCD و OLED معرفی می شود ).

در تصویری که به تازگی توسط techradar منتشر شده است، این دستگاه همانند رندرهای گذشته به برش نمایشگر مشابه آیفون ایکس مجهز است ( رندرهای گوشی هوشمند ال جی G7 منتشر شد؛ کپی برابر اصل آیفون ایکس ). برش صفحه نمایش ال جی G7 ThinQ میزبان دوربین سلفی و چراغ اعلان LED خواهد بود.

بر اساس این تصویر دکمه پاور ال جی G7 ThinQ در سمت راست آن تعبیه شده است و در سمت چپ آن دکمه مخصوص هوش مصنوعی قرار دارد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دکمه هوش مصنوعی این دستگاه منتشر نشده است.

علاوه بر این عکس شاهد انتشار تصویر دیگری از مشخصات فنی این دستگاه هستیم. بر اساس این تصویر ال جی G7 ThinQ به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز می شود و از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. در حالی که دستگاه عملکرد روانی را با این مشخصات فنی از خود نشان خواهد داد، ولی نسبت به به برخی از پرچمدار کنونی و آینده وضعیت مناسبی ندارد.

در مقام مقایسه می توان به شیائومی می میکس 2 اس اشاره کرد. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. علاوه بر این دستگاه، وان پلاس 6 نیز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ( مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم ).

گزارش های موجود به نسخه پلاس پرچمدار آینده این شرکت کره ای نیز اشاره دارند. ال جی G7 ThinQ پلاس به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ( ال جی G7 و G7 پلاس در رنگ سبز روشن به نمایش در آمد ). انتظار می رود که این کمپانی در اواخر ماه آوریل از پرچمداران جدید خود رونمایی و آن ها را در ماه مه روانه بازار کند. اطلاعات گذشته به قیمت 850 تا 950 دلاری این محصولات ال جی اشاره کرده بودند.

ارسال نظر